Kıyamadım yb atayım dedim.75 fazla olmuş olabilir ama oyları azaltınca yorumları çoğaltmak gerekiyor bence 😉.Neyse iyi okumalar
Hatırlatma
Eylül:Gel gidiyoruz.
Ali:Oh be çıkıyorum lanet yerden!Yalnız hâlâ açıklamam verilmedi.
Eylül:Açıklamanız 1-2 saat içinde verilecektir Ali Bey!Ama önce benimle gelmeniz gerekiyor.
Ali:(Sırıtarak)E pki madem gidelim bakalım.Bizi neler bekliyor.
Devamı
Eylül
Yola çıktık.Ali ikide bir soru soruyordu.Sorularından bıktım ve
Eylül:Aahh!Yeter be!Sana sürprizimiz var işte!Bekle biraz!Bu güzel günde sinirlerimi de bozdun!Helal sana aşkım!Eğer bana bir daha soru sorarsan sana sürpriz mürpriz yok!Oh be!
Ali şaşkınlıkla Eylül'e bakıyordur.Ama o kadar cümleden sonra aklında takılan tek şey Eylül'ün yine "aşkım" demesi olmuştur
Ali:Sen bana yine mi aşkım dedin?
Eylül şaşkınlıkla
Eylül:Pes yani!O kadar şey söyledim tek bunu mu anladın!
Ali:Napim!Çok güzel aşkım diyosun.Bi daha desene!
Eylül:Şımarma Ali!
Ali:Pki!Ama bugün bana bir çok kez daha aşkım diyeceksin!
Eylül:Görücez!
Ali:Görücez!
Mekana gelmişlerdir.
Ali:Mekana geldiğimize göre sürprizi söyleyebilirsin di mi aşkım?
Ali aşkım kelimesini bastıracak söylemiştir.
Eylül anlamıştır ve inadına
Eylül:Hayır Ali!
Ali:Ali mi?
Eylül:Evt.Senin adın Ali değil mi?
Ali:Öyle!Ama ben aşkım demeni beklerdim.
Eylül:(Biraz kısık bir sesle)Çok beklersin
Ali:Efm?
Eylül:Gidelim diyorum ya!Geç kalıcaz!Herkes bizi bekliyor!
Ali:Herkes?
Eylül:(Elinden tutar ve çekiştirerek)Gel hadi gel gel!
İçeri girerler.Işıkları açarlar ve konfeti patlatırlar.Herks
Iyi ki doğdun Ali!İyi ki doğdun Ali!İyi ki doğdun iyi ki doğdun!İyi ki doğdun Alii!!!
Ali çok şaşırır.
Eylül:Doğum gününün olduğu gün hastanedeydin.Kutlayamayınca bugün kutlamak istedik.
Oğuz:Senin fikrindi ama Eylül.
Eylül:Yani Evt.Ama ben size söylediğimde siz ztn herşeyi planlamıştınız.
Bahar:Ay Tmm.Doğum günü mü kutlicaz kimin planladığını mı tartışıcaz belli değil.Doğum günün kutlu olsun enişte.Al bakalım bu da hediyen.
Ali:Teşekkür ederim hiç gerek yoktu aslında.
Bahar:Olur mu öyle şey?Enişteme hediyeme almicam da kime alcam?
Eylül:Bahaaar!
Bahar:Efm cnm?
Eylül:Seninle evde görüşücez
Bahar:Görüşürüz cnm görüşürüz.
Oğuz:Al bakalım kardeşim!Buda senin hediyen!İyi ki doğdun!
Ali:Eyvallah kardeşim saol!
Bahar:Eee Eylül?
Eylül:Noldu?
Oğuz:Hediyen?
Eylül:Hee hediye için Ali beyi almam lazım.
Bahar:Ooo al bakalım Ali beyi!
Eylül Ali'yi dışarı çıkartır.
Ali:Neden geldik buraya?
Eylül:Bsyler söylicem sana!
Ali:Hmm!Söyle bakalım.
Eylül:Ali seni çok seviyorum..Herşeyden herkesten çok hemde.Sana bsy olduğunda kalbim ortadan ikiye ayrılıyor korkuyorum.Sana bsy olucak diye çok korkuyorum.Beni bırakacaksın diye...Sana aşık olan beni ortada bırakma.Benden sakın ayrılma!Çünkü sen benden ayrılırsan ben ölürüm.Sen yoksan ben hiç yokum.Biz birbirimiz için yaratılmışız.Bir kalbi tamamlamak için...Birbirimizden ayrıldığımızda o kalp ortadan ikiye ayrılacak , o kalp kırılacak.Böyle olmasın.O kalp kırılmasın.Biz hep mutlu olalım.Hep birbirimizi sevelim.Ben sana deli gibi aşığım aşkım!
Ali:Bende sana deli gibi aşığım.Seni çok seviyorum.O kalbin kırılmasına izin vermicem.Hiç kimse bizi ayıramayacak.Bizim aşkımız herkesi yenicek.Senden asla ayrılmicam.Seni asla yarı yolda bırakmicam.
Birbirlerine yaklaşırlar ve BAM!
Z:Ali!
Bir ses duyarlar.İkisi de o tarafa döner.Ali gördüğü kişi karşısında çok şaşırır.Eylül ise kim olduğunu bilmiyordur.
Acaba onları yine üzücek biri mi?Yoksa aşklarında onlara destek olacak biri mi?Sınır:
13 vote 59 yorum (Dua edin de 60 değil 59 yaptım gşmdslsşs)
Yb de görüşürüz canlar❤️❤️