Hatırlatma
10 dakikalık yolculuktan sonra arabadan inerler ve içeri girdiklerinde kızları bir sürpriz bekliyordur.
Devamı
Şaşkın şaşkın birbirine bakar kızlar...Ne olduğunu anlamazlar.
Ali:Eylül geçsenize.
Eylül:Efm
Ali:Otursanıza.
Eylül:He tmm da burada neden kimse yok.Tek biz varız.Ve neden Baharlar başka masaya geçti.
Ali:Otur bi konuşuruz.
Eylül:Pki Tmm.
Eylül ve Ali oturur.
Ali:Bak Eylül burayı sizin için kapattırdık.Sadece siz ve biz olalım diye...Bahar ve Oğuz'un da ayrı masaya oturmasının sebebi bizim gibi önemli bi konu hakkında konuşmak...
Eylül:Önemli konu?
Ali:Eylül ben sana deli gibi aşığım.Çok seviyorum seni...Bugün masada bahsettiğim kadın sendin.Seni seviyorum ve güveniyorum.Pki sen beni seviyor musun?
Eylül:A-Ali b-ben sana güvenebilecek miyim?
Ali:Sonuna kadar güvenbilirsin.Sana söz veriyorum güvenini yıkmicam.
Eylül:Seni seviyorum der ve sarılırlar.
Ali:SON NEFESİME KADAR SENİ SEVİCEM EYLÜL ERDEM
Eylül:SON NEFESİME KADAR...
Oğuz
Artık Bahar'a herşeyi itiraf edecektim.
Bahar:Oğuz noluyor?
Oğuz:Bahar biliyorum daha erken ama kalp bu.Neyin ne zmn olacağına biz değil kalbimiz karar veriyor.Bahar ben seni seviyorum sana deli gibi aşığım.
Bahar:Pki sana güvenebilecek miyim?
Oğuz:Sonuna kadar...
Bahar:Seni seviyorum ve sana güveniyorum Mavi.
Oğuz:SON NEFESİME KADAR SENİNLEYİM
Bahar:SON NEFESİME KADAR...Slm biliyorum kısa oldu.Sımır dolmadı ama yorumlardan dolayı ve bitanecik okurlarımın isteği üzerine bölümü attım.
Sınır
12 vote 30 yorum
Yb de görüşürüz canlar 😘😘❤️