3.Bölüm

329 19 0
                                    

Sınırı biraz fazla yaptığımı farkettim ve bölüm yazmaya karar verdim.Sınır olacak ama bu sefer daha azaltıcam.Şimdi bölüme geçelim
Hatırlatma
Bahar:Haklısın aslında.Neyse görüşürüz.Eylül'ü çok beklettim.Evde beni bekliyor mrk etmiştir beni.Yarın görüşürüz.
Ali:Görüşürüz.
Devamı
Bahar'dan
Arabama bindim ve Ali'nin dediklerini düşündüm.Haklıydı.Şimdi ki hoşlantı belki nefrete bile dönüşebilirdi.Biraz beklemeli ve Oğuz'u iyi tanımam lazım.Eylül'ün de.O da Ali asaftan hoşlanıyor.Çok belli.Ama onunda bekleyip Ali'yi tanıması gerekiyor.
Arabayı çalıştırdım ve eve doğru sürdüm.İçeri girdiğimde Eylül'ün koltukta uyuduğunu farkettim.Uyandırmadan odama gittim ve pijamalarımı giyindim.
Oturma odasına gittim ve bu sefer Eylül'ü uyandırdım.
Bahar:Uyuyan güzel.Hadi kalk misafirimiz var.
Eylül:Off Bahar ne misafiri ya!
Bahar:Ali'yle oğuz geliyor.
Eylül , Ali kelimesini duyar duymaz kalkmış.
Eylül:Ali mi?
Bahar:Evt Ali...ve Oğuz.
Eylül:Şaka yapıyorsun di mi?
Bahar:Hı hı!
Eylül:Off bahar ya!
Bahar:Yanlız bomba haberler var.
Eylül:Ne haberi?
Bahar:Sen gittikten sonra Ali'yle konuştum.Bu arada biz arkadaşız.Yani Oğuz ben sen Ali.
Eylül:N-ne konuştunuz?
Bahar:Söylicem ama Ali'ye söylediğimi söylemiceksin.
Eylül:Tmm söyle.
Bahar:Ali seni ilk gördüğü zmn kalbi hıphızlı atmaya başlamış.O okyanus gözlerinde hapsolmuş.Yani kısacası Ali sana aşık tatlım.
Eylül'ün yüzünde bir gülümseme oluşmuş.Bahar bunu farketmiş.
Bahar:Nasıl da yüzü güldü ya!Hadi Eylül inat etme söyle.Ali'yi seviyor musun?
Eylül biraz düşünmüş.Çünkü kafası çok karışıkmış.
Eylül:Bilmiyorum.Kafam çok karışık.Onu ilk gördüğümde heyecanlanmaya başladım.Gülüşünde , gülerken çıkan gamzelerinde hapsoldum.Ama bunun tarifini bilmiyorum ve onu daha tanımıyorum bile.
Bahar:Ah kuzum!Bunun adı aşk.Ama sen de haklsıın.Ali de aynısını dedi.Dha birbirimizi tanımıyoruz önce tanıyalım dedi.
Eylül.Akıllıymış.
Bahar:Bu arada Oğuz'un da okuldan sevdiği biri varmış.Valla itiraf edeyim ben oğuzdan hoşlanıyorum.Ama onu tanicam ve kararlarımı daha net vericem.
Eylül:Bize de bu yakışır ztn.
Sarılırlar.

  Kısa oldu biliyorum.Ama bir bölüm daha gelicek.Bugün için sınır yok.Sınırlar yarından itibaren.😘😘❤️

Son Nefesime Kadar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin