Dark..
"Je to dominant..tak na 100%..už jen jeho vzhled vypovídá o tom že je.."..zachechtá se Layla a sedne si do druhé lavice uprostřed..
"Co ty víš....třeba je to něžný muž který má rád motýli a pečuje o přírodu.."..Harry..tohle je naše téma právě teď...
"Ne! Je to dominant jak v sexuálním životě tak reálném.."
"To nemůžeš vědět..neznáš ho osobně.."..uchechtnu se a vyndám si na školní lavici učebnici chemie..
"A?"..pokrčí ramenama a pokračuje ve svém výkladu.."jde na ňom vidět že je to dominan na první pohled!"
"Ale bože..Laylo! První ho poznej..osobně..a pak mluv oka??"..
Na to si jen Layla utře imaginární slzu...a už drží hubu..
-----------------------------------------------------"Baví tě to hodně Dereku??"nezaujatě se na něj kouknu když po mě cca. půl hodinky hází papírové letadýlka.
"Dost"zazubí se na mě a pokračuje.
"Celkem by mě zajímalo co se tak zábavného na házení papírových letadýlek."
"Všechno"..jeho jedno slovní odpovědi..zabít.
"S tebou asi nemá cenu si povídat"..uchechtnu se a zvednu se z lavice po té co zazvoní..zabalím si všechny věci do tašky a vyjdu z učebny Dějepisu.
-----------------------------------------------------Druhá věc co mě zajímá víc než co je zábavné na házení papírových letadýlek je..jak tohle můžou uvařit..
Kouknu se na přežírající-se Laylu které tohle nejspíš dost chutná ale..ok..
,,Co ti na tomhle chutná?"..kouknu se nechápavě na mojí nejlepší kamarádku..
,,Vzhledem k tomu..Že jsem dneska přibližně"..zasekne se a něco si spočítá na prstech.. ,, čtyřikrát šukala tak mi je jedno jak to chutná"..pokrčí ramenama..
,,Měla by jsi omezit ten šuk."
,,Proč jako?..nešukám zas až tam moc.." odkašle si...
,,Že jsi o panenstvý přišla ve dvanácti"
,,A??"
,,Bože..nejradši bych řekla že jsi hrozná děvka..ale bohužel znám tvoji povahu.."
Povzdechne si a na to hned dodá..,,Jiné téma"
,,Například?... "
,,Už vím! Přibližně za měsíc se sem koukne něáká návštěva..budou tu dva týdny..přespí na intru a kouknou se na vyučování.."..zapojí se do konverzace Alan..
Alan..Alan Hols..označováný za podivýna...přitom jen fotí..je..celkem..neříkám hodně..ale celkem v poho..
,,Jak to víš Alane??"..nadzvedne obočí Derek a koukne se na něj...
,,Šel jsem okolo ředitelny kde jsem slyšel že ředitel říkal něco o tom že jeho vnuk s pár přáteli mají přijet.."..vysvětlý a pustí se do 'jídla'..
,,Nevíš proč by tu měli být??"..kouknu se pro změnu na Alana já..
,,Ne..to už neříkal.."
Přikývnu a čekám kdy už konečně dožerou...
----------------------------------------------------Asi jste si mohli domyslet kdo ten vnuk bude👏..sorry že je to tak krátký..tuhle kapitolu jsem bez píči přepisovala asi 10x..