Dark...
Přivřu své oči a pomalým krokem se zase vydám směr intr. Celou cestu přemýšlím nad naším rozhovorem s Austinem ignorujíc pocit že mě někdo sleduje.
Ach ,to tě mohlo napadnout že to bude on...
,,Zase ty?..''..otočím se čelem k němu když zjistím že on byl příčina mého paranoidního pocitu.
,,Děláš jak kdybych ti nechyběl."..prohrábne si své přírodně zakudrnacené vlasy.
,,Máš pravdu. Nechyběl."
,,Ach..prdelko tu drzost z tebe brzo vymlátím."
,,Zbij mě, a máš co dělat s bengama.''usměju se.
,,Jsi mrcha."zamrmlá pod své několikadenní strniště.
,,Říkáš to co už dávno vím."
Brunet přede mnou se zamračí čímž ukáže jeho..slabé vrázky. Co si budem ,už není nejmadší.
,,Došli ti slova?."..skenuji jeho stále mračící se tvář.
,,Jasně že ne."protočí svoje smaragdy.
,,Já bych spíš řekla že ano.."
,,Říkám že ne kurva."
,,Vtipnej takhle k večeru "..mávnu na něj a jdu opět směr intr.
,,Náhodou od tebe ano,babe."
,,Ale,ale.''falešně se na něj uculím.
,,Máš dost, sweet creature"..přistoupí o krok blíž na což já couvnu o krok dozadu.
,,Víc cringe přezdívku si vymyslet nemohl?"
,,Mohl,ale ty mi budeš jen na šuk. Takže je zbytečný patlat se s něákýma přezdívkama."..pokrčí svými širokými rameny.
,,Kde si vzal to že ti budu jen šuk?"snažím se udržet smích.
,,Hmm,jde to na tobě vidět."
,,Na tobě jde taky vidět že jsi větší čůrák než ten co máš ve skinnách''zamumlala jsem.
,,Ty už jsi ho snad viděla?''
,,Jak mám vidět něco co neexistuje?''
,,Už to není srandovní.'' řekne nabuřeně a já se jen zasměji.
,,Nesnažím se aby to bylo srandovní.''
,,Fajn. Jak ty na mě já na tebe. To si pamatuj." po těchto slovech odejde a já se konečně vrátím na intr.
......................................................................Lol, může mi někdo napsat do komentářů jak dlouho jsem nevydala kapitolu? Xdd neměla jsem chuť ani náladu psát. Sorry bejbyny. Miluju vás❤