D A R K .
,,Dark"...drkne do mě lehce Layla nad čím zakňučím a hlavu si zakryju svým měkkým polštářem.
,,Dark"...zvýší hlas a já se odhodlám na ni kouknout.
,,Co chceš?"...zamumlál až neslyšně.
,,Už dávno si měla být ve škole. Příjemný zbytek dne."...usměje se a znovu si zalehne do své postele s tím že je nemocná.
Ach bože. Jsem unavená.
*********
Sedím v lavici a poslouchám nudný výklad- s překvapením pohledného učitele.
Jeho černé vlasy jsou přesně nagelované a jeho výrazně modré oči skenují mé spolužačky. Harry je hezčí.
Nad touto myšlenkou jen pokroutím hlavou a začnu se připravovat na další hodinu. Tenhle den se nese neskutečně pomalu a mě to začíná vadit.
*****
,,Dark! Čekej na mě!" zařve na mě Rose a já protočím očima nad představou že si s ní musím jít až na intr.
Rose Clare. Jedna z hodně holek na naší škole která se přisere všude, kamkoliv a kdykoliv.
,,Co zase chceš?" kouknu se na ni a dál koukám do mobilu.
,,Máš snad krámy? Nepotřebuješ koupit tampóny?" nadzvedne své přesně upravené obočí.
,,Ne?" uchechtnu se a pokroutím hlavou.
,,Můžu u tebe na víkend přespat?"vyhrkne rychle jakoby se bála to říct.
,,Jestli mi nebudeš balit bráchy, nedělá mi to problém." pokrčím rameny a odemknu můj pokoj. Pohled se mi naskytne na Laylu která si lakuje nehty.
,,Čau" kývnu na ní a skočím na moji dokonalou postel.
Chyběla si mi.
,,Nazdar''usměje se a dál se věnuje svým růžově nalakovaným nehtům.
,,Něaká najebkaná." uchechtnu se a zabořím hlavu do polštáře.
,,Nemám důvod být nasraná."odfrkne si a mává rukou za účelem toho aby lak rychleji uschl.
,,Nevypadá to tak pusinko"mrknu na ni a sednu si.
,,Neříkej mi 'pusinko' "zamumlá a koukne se mě přes umělé řasy.
,,Dobře prdelko"
,,Ugh! "zahučí nad čím se musím zasmát. ,,Čemu se směješ?" dodá.
,,Netuším ,prdelko"
,,Můžeš přestat?"
,,S čím přesně, prdelko?'' začnu skenovat její obličej.
Je krásná.
,,S tima přezdívkama!"
,,Proč bych měla honey?"
,,Um.." odmlčí si ale hned pokračuje správnou výmluvou.. ,,nejsem lesba aby se mi to líbilo když mě takhle oslovuješ."
,,Nemusíš být lesba aby se ti to líbilo" uchechtl u se nazpátek si lehnu.
********
H A R R Y .
Sedím na své poměrně měkké posteli a přemýšlím nad tou holkou která mi udělala v hlavě binec.
Velký binec. Určitě jí přestanu chtít jako polovinu holek které jsem kdy měl. Co si budem že, všechny jsou stejný. Každá potřebuje přeslazený řečičky o tom jak moc je dokonalá a báječná. Ale hovno, báječná je až po tom co jí ukážeš peníze a pořádnou Audinku. Psát ti že tě miluje začne až potom kdy bude vědět že jednoho dne budeš bydlet u moře.
Prohrábnu si své husté vlasy a vslíknu se za účelem toho jít spát.
Svoboda je svoboda.
Tu ty mít dlouho nebudeš. Dark.*********