~...4...~

1.6K 57 16
                                    

DARK...

,,Co potřebuješ.."..zvednu svůj pohled na vysokého bruneta plný tetování který ke mě přistoupil.

,,Víš..je to jednoduché, potřebuju tebe."

,,Prosím?"..vybuchnu smíchy a snažím se popadnout dech.

,,Co je na tom tak vtipného?!"..zachvěju se nad jeho tónem hlasu a přestanu se ze sekundy na sekundu smát.

,,Vzhledem k tomu ,že se neznáme tak všechno"..zazumlám si pod nos a odvrátím pohled na dveře od nějakého pokoje.

,,Hlasitěji prdelko"...chytne mojí bradu mezi svůj palec 'nad' kterým má vytetovaný křížek a ukazováček.

,,Vzhledem k tomu že se neznáme tak všechno!"..zvýším svůj hlas ,aby se nemohl vymluvit na to že neslyší.

,,Nezvyšuj hlas."..zamračí se.

,,Takže mi tím chceš říct co mám dělat? Jak naivní."..na mém hlasu jsou náznaky smíchu.

HAZZA..

Chytnu jí pod krkem a natlačím jí na stěnu vedle dveří pokoje číslo 678. Mého pokoje.

,,Stratil jsem nervy. Jsem kurva nasraný! Takže teď pozorně poslouchej."...chvíly počkám a zase pokračuji.. ,,budeš se muset smířit s faktem že, mě prostě budeš kurva poslouchat. Budeš dělat jen to co já uznám za vhodné. To že mi budeš říkat 'Daddy' je snad jasné. Tvůj názor mě absolutně nezajímá. Řekneš 'ň' něákému čůrákovi ohledně našeho vztahu. Končíš."...zašeptám  tak ,aby to slyšela jen a jen ona. Nepotřebuji argumenty jiných studentů ,kteří chodí z večeře do svých pokojů.

Stisk na jejím krku zesílím na což se ozve jen 'bolestné' zakňučení. Krásný zvuk..

Skousnu si ret a pozoruji její obličej který začíná být bledý od nedostatku vzchu.

,,Rozuměla jsi všemu prdelko?"..řeknu už normálním tónem hlasu a kouknu se do jejích heterochromieckých očích. (pozn: heterochromie je 'nemoc' kdy má člověk každé oko jinou barvou🙈) Wow...

Přikývne. O to mi tady celou dobu šlo.

Ruku odendám z jejího krku...
Hra začala..
------------------------------------------------------

DARK..

Už je to pár hodin od incidentu na chodbě. Jak je na tom krk?. Popravdě..dost špatně.

zoufalec: Na chodbu. Hned.

Přečtu si zprávu kterou mi před pár sekundami poslal. Už nechci..

Zhluboka se nadechnu a zvednu se ze své vyhřáté postele. Každým krokem blíž a blíž na chodbu..lépe řečeno k dveřím od jeho pokoje jsem víc a víc vystresovaná.

Pohled mám zapíchlí v zemi a zastavím před jeho dveřmi kde už pozorně stojí ,opět mě sledujíc. Klid Dark...

,,Co jsi chtěl."..zamumlám a pohlem mám stále zapíchlí v zemi.

,,Už jsi se někdy vykousla?"

,,C..Co?"..zakoktám a zvednu k němu pohled.

,,Jo nebo ne."..nasraně zavrčí. Ok..má málo trpělivosti.

,,Ne"..řeknu po chvilce když si uvědomím že nemůžu říct  ano vzhledem k tomu ,že vím co chce udělat.

,,Budu první"..nechápavě se na něj kouknu. Než stihnu jak koliv zareagovat ,jeho rty jsou na těch mích.

Ještě na něj došáhnout že..

,,Tak malá."..výsměšně se uchechtne a vyzvedne mě do vzduchu nacož mu nohy odmotám okolo boků.

Začnu rty pohybovat ve stejném tempu jako on. Jazykem přejede po mém spodním rtu-žádajíc vstup- který mu ráda dám.

Než se vzpamatuju mám jeho jazyk v mém krku. Ještě víc mě přitiskne na zeď za mnou. Do ruky vezme mé prso a začne ho mačkat.(pozn: wtf🙈to je divný)

Ze rtů se přesune na můj krk na kterém začně sát mojí kůžičku. Zanechávajíc  velké 'znamínko lásky' Až na to že není z lásky...

Pomalu mě pustí a odchází do svého pokoje ,zatím co já stojím na chodbě, zmatená..kurevně zmatená.

-----------------------------------------------------



Oh, vůbec neumím kiss ani sex scény:)......❤






Oh fuck! ×H.S× //pozastaveno//Kde žijí příběhy. Začni objevovat