Další den ráno...
DARK..
Otráveně zahučím když uslyším otravné pípání budíku..ještě chvíly. Prosím!
***
Když se pípání budíku ozve po třetí zoufale vstanu z postílky a kouknu se na spící Laylu. Fuj, ta do školy ještě nepůjde.Pokroutím hlavou a vydám se do bíle zařízené koupelny ,kde si stoupnu před velké zrcadlo a kouknu se na cucflek který mi včera večer udělal. Bohužel.
-----------------------------------------------------,,Kde jste byla slečno White?"..zeptá se pan John a projede mě svým ledovým pohledem.
,,Um..zaspala jsem?"..poškrábu se na zátylku i když pravda je že milion století jsem zakrývala ten vyditelný cucflek. Ale to mu říct nemůžu. Celkem logicky.
,,Posaďte se."..mlaskne a dál pokračuje ve vykládání látky.
Oddychnu si a vydám se do 'své' lavice za kterou si sednu a položím na ní hlavu za účelem zaspat.
-----------------------------------------------------HAZZA..
,,Ahoj prdelko."..využiji situace a přosednu si k ní.
,,C..co?"..zvedne svůj ospalý pohled směrem ke mě.
,,Nehraj ,že jsi neslyšela."..protočím očima. Ruku položím na její hubené a holé stehno. Shit..ta suknička co má na sobě dělá divy.
,,Slyšela. Jen jsem se chtěla ujistit. "..pokrčí rameny a hlavu si podepře rukou.
Ironicky přikývnu a rukou začnu pohybovat směrem dolů a nahorů.
Rukou zajedu pod sukni a začnu si hrát s lemem jejích růžových kalhotek. Jak roztomilé.
Moje ruka zabloudí pod určité kalhotky. Je tak moc nevinná.
,,Ne. Jsou tu lidi."..zamračí se a ruku se snaží odendat pryč. Což se jí vůbec nedaří.
,,Jestli budeš ticho tak to nikdo nezjistí."..začnu drsně dráždit její klitoris.
,,J..je to špatné."..zakloní hlavu a snaží se své vzdychy udržet na uzdě.
,,Co přesně?"..opět se přisaju na její krk kde zanechávam mokré cestičky.
,,To co právě děláme."..potichu zavzdychá a chytne mojí ruku na základu toho zpomalit mé tempo.
,,Drž hubu princezno."..zavrčel jsem jí do ucha a strčil do ní prst.
,,S..sám víš že by jsi to dělat neměl."..prohle se v zádech a svou drobnou dlaní zakryje svá ústa.
,,Ale jak cítíš a vydíš dělám"..zasyčel jsem a prstem začal tvrdě pohybovat dovnitř a ven.
---------------------------------------------------DARK..
,,Oh..fuck!"..zavzdychala jsem bez ohledu na to že tu jsou studenti, když jsem poprvé dosáhla svého vrcholu.Harry byl stále přisátý na mém krku dělajíc ještě víc 'znamínek lásky'.
,,Tyhle už nezakryješ."...zamumlá mi do krku a neopováží se přestat. Asi.
,,Proč je děláš?"..povzdychnu si a ruce založím na prsou.
,,Chci aby všichni věděli že se nesmí dotýkat toho co je moje. Objímání s opačným pohlavím než si ty je od dneška nereálné. "..pokrčí rameny jako kdyby o nic nešlo. Fajn.
,,Co?. Je moje věc s kým se budu objímat."..protočím nad ním očima.
,,Řeknu to zjednodušeně. Jen já jsem ten co tě bude objímat. Jen já jsem ten co na tebe bude řvát. Jen já jsem ten co ti bude nadávat. Jen já jsem ten co tě bude šukat do tý doby kdy já! budu mít dost ,ne ty. Jen já jsem ten co tě zbije když se nebudeš chovat tak jak by ses kurva chovat měla. Jen já jsem ten co ti bude řídit celý život. "..odlepí se od mého krku a zvedne se židličky odcházejíc neznámo kam..
-----------------------------------------------------,,Ahoj."..uslyším za mnou hluboký hlas. To značí jen jedno. Austin.
Austin Zach. Typický lamač dívčích srdcí.
,,Čau."..pokračuji v cestě na intr.
,,Víš. Chci se tě na něco zeptat."..prohrábne si své tmavě hnědé košťátko na hlavě.
,,Povídej."...upravým si batoh a vypnu mobil na kterém jsem do teď byla.
,,Co je mezi tebou a vnukem Stylese?"..nadzvedne své husté obočí.
,,Prosím?"...zasměju se a nedám na sobě znát nervozitu která pomalu ale jistě přichází.
,,Notak..vím to. Ten vzdych o dnešní hodině nešel přeslechnout."
,,Nebyla jsem to já. Pouštěla jsem si..porno?"..přivřu oči a potkají doufám ať tomu uvěří.
,,Jasně..a ty cucfleky..velmi velké! a vyditelné se vzali z ničeho nic. White tohle ti nežeru."..protočí svá modrá očka.
,,Můžeš držet hubu?! I kdyby to bylo od něj může ti to být jedině tak hluboko v píči!"..zvýším hlas.
,,Byla by to nereálná láska jste v pedofílii !"
,,Co tě tak žere na tom že s ním něco mám?"..snažím se mluvit už normálním tónem hlasu. To jsi neměla říkat..
Pokroutí hlavou a beze slova jde pryč....
Proč je všude kde jsem já..
-----------------------------------------------------Omlouvám se za chyby ❤👀