Bölüm 2: Buluşma

29 4 3
                                    

                             
Gözlerimi sanki kendi gözlerine mühürlemiş gibi bakıyordu. Uğraşsamda gözlerimi ondan kaçıramıyordum. Beni neden büyülüyor ki. Diğer kızlar gibi onu arzulayan biri değilm ki ben.

" Hiç acımadı teşekkür ederim. Elin çok hafif."

Beynimde şu an erotik şarkılar çalıyordu. Neden acaba. Sapıtmaya başlıyorum. Gözlerinin içinde kayboluyordum. O gri gözler...

"İşim bitti sonra görüşürüz."

Aklımdan geçen düşüncelerden utanıyordum. Ben ilk kez bir erkek için bunları düşünüyordum. Neden ki ne de olsa bepsi aynı. İlk ve son sevgilm olan Harry de onlardandı. Beni başaka bir kızla aldattı. Aldattı! Şerefsiz! Neymiş ben somurtuyormuşum, asosyalmişim.
Sa-na-ne sanane. Beni değiştirmek isteyen insanlarla işim yok benim. Beni seven kişi beni değiştirmeden sevmeli. Dünya üzerinde böyle bir şey istemek zor olabilir.
tamam
"Nereye gidiyorsun?"

Arkamdan gelen ses Luke'undu

"Hayley'nin yanına noldu ki?"

"Bu akşam boş musun diye sormak istemiştim."

Luke Atkins benim akşam işimin olup olmadığını soruyor. Bana. Umarım uykudan falan değilimdir.

"Yok heralde bilemiyorum."

Lanet olsun ki sesim titriyerek çıktı. Bunu üzerinede yüzüm kızarmaya başladığını hissetmiştim.

"O zaman seni saat 7 de alabilir miyim?"

Bilmem alabilir misin Luke Atkins? Az önce bana çıkma mı teklif etti. Galiba aldığı yumrukla beyin sarsıntısı falan geçirdi heralde.

"Bilmem farketmez."

"Tamam o zaman seni saat 7'de alıyorum."

Kafamı sallayıp onayladım ve arkamı dönüp olanları Hayley'e anlatmak için onu aradım. Telefonu açtı.

"Heyley neredesin? Çok garip şeyler oluyor."

"Otoparktayım eve gidiyordum. Bekliyorum seni hadi gel."

"Tamam."

Hızlı ve heyecanlı adımlarla arkadaşımın yanına gittim. Yanına vardığımda arabasına yaslanmış beni bekliyordu. Beni görür görmez yaklaşarak.

"Noldu? Bir şey mi konuştunuz? Ne dedi?"

Yine bir ton soru. Yeter! Ama şı an hiçbir şey benim moralimi bozamaz. Yüzümdeki aptal sırıtışdan da anlaşılıyor olacak ki.

"Tamam sakin beni eve bırak yolda sana her şeyi anlatırım."

Hayley heycanla arabanın sürücü kapısını açarak arabaya yerleşti bende. Arabaya bindim ve bizim eve doğru yola koyulduk.

"Eee Hadi anlat artık."

"Luke'a pansuman yaptım ve sonra bana akşam boş musun dedi. Bende düşünmeden evet dedim. Hala neden evet dediğim hakkında bir fikrim yok."

Ellerimile yüzümü kaptıp utanmaya başladım.

"Kızım sen aptal mısın? Okulun en havalı ve yakışıklı çocuğu sana çıkma teklif etmiş. Kabul etmeseydin kafanı kırabilirdim. Emin ol."

Tüm kızların düşüncesi havalı, kaslı ve yakışıklı bir erkek. Hahaha komik hepsinden midem bulanıyor.

"Tamam dedim işte."

"Ha bide demeseydiniz hanımefendi."

Arabayı evin yanında yanaştırıp. Yüzüme baktı.

"Buluşmadan sonra her ayrıntıyı bana anlatıyorsun. Tamam mı?"

KADER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin