Bölüm 4: Güçler

29 5 19
                                    


"Benimle çıkar mısın?"

Ne!

"Kazada kafanı falan mı çarptın?"

"Hayır neden?"

Neden mi! Kafayı yedi herhalde.

"Tabiki de hayır Luke aklından çıkart bunu."

Baya kararlı bir şekilde demiştim. Kendime şaşırdım. Bir anlığına düşündüm. Luke'a evet deseydim. Neden demedim ki? Erkeklere güven olmaz sonuçta en iyisini yaptım. Üfff ama çocuk çok yakışıklı. Karakteri kötüyse. Bilmeden nasıl yapabilirim ki. 

"Lily seni eve bıraksam olur mu?"

Noldu şimdi? Küstü herhalde. Anında reddedersen olacağı o. Ne bekliyorsun ki. 

"Tamam sorun değil bırakabilirsin. Bir sorun mu var?"

Evet Bayan Lily yine saçmalıyor. Onun önüne kimse geçemiyor. Acaba neden gelmek eve götürmek istemiyor. 

"Kendimi kötü hissediyorum. Fiziksel olarak."

Hayır, dediğim için üzülmemiş yani.  Acaba neyi var? 

"Ne oldu?"

"Bilmiyorum ama çok yorgun hissediyorum." 

Arabayı çalıştırmak için anahtarı yerine taktı. Çalıştırmaya çalıştığında araba çalışmamıştı. Birkaç kez daha denedi ama işe yaramadı. Cebinden çıkan telefonu eline aldı. Ama telefonu da açılmıyordu. 

"Neler oluyor?"

"Bilmiyorum telefonunu kullanabilir miyim?"

Telefonumu çantamdan çıkarttım ve eline verdim. Eline verdiğimde benim telefonumda çalışmadı. Telefonu bana geri uzattı. Bende telefonu açmaya çalışmama rağmen telefonum açılmıyordu. Arabadan inip eğilerek bana baktı. 

"Bir dakika bekler misin ben babamın arabasının anahtarını alıp geleyim."

"Tamam."

Kapıyı kapatıp hastaneye geri girdi. Elimdeki telefonu hala kurcalarken tekrar çalışmaya başladı. Neden çalıştı şimdi bu. Az önce neden çalışmıyordu ki? Birkaç dakika sonra Luke hastaneden çıkıp arabaya geri geldi. Anahtarı gösterdi ve eliyle gel işareti yaptı. Bende ona karşılık arabadan inip. Yanına gittim. Babasının arabasının anahtarını almış. Arabaya bindik.

"Bu arada benim telefonum çalışmaya başladı."

Telefonu ona doğru tuttum.

"Buradan pek çalışıyormuş gibi gözükmüyor."

Şaşkınlıkla Luke'a gösterdiğim telefonuma baktım. Tekrar tepki vermiyordu. Telefona birkaç kere vurdum. Tabiki de hiçbir işe yaramadı.

"Ama sen hastaneye girdikten sonra baktım çalışıyordu. Sen geldin-"

Sözümü kesti.

"Ben gidince mi çalışmaya başladı?"

"Evet neler oluyor?"

Soruma cevap vermeden arabayı çalıştırmayı denedi. Ama kendi arabası gibi bu araba da çalışmadı.

"Gördüğüm rüya bunların çalışmaması. Raslantı mı?"

"Senin rüyanda ne oluyordu ki?

İkimizde aynı anda uyanıp rüya gördüğümüzü söylemiştik birbirimize.

"Çok fazla ışın, dalgalar açıklayamıyorum. En sonunda ölüyorum. Hem de patlayarak."

"Dalgalar mı? Radyasyon gibi mi?"

KADER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin