....

8 1 0
                                    

Öğretmenlige başlamıştım arkadaşımı oradan alıp farklı bir eve yerleştirdim.
O na bakması için bir kadın tuttum ve her haftasonu Onu görmeye geliyordum. Bakıcı kadının kızı Ahmed in hastalığını bilmeden aşık olmuş. Evet ismi Ayse.
Sonra bunlar birlikte olmuş saf ve cahil olan Ayse bunun yazdıklarını büyük bir zevk ile okur hiç usanmaz sürekli bunu anlamak yazdıklarına bir anlam yüklermis.
Daha sonra bizim bakıcı kadın Ahmet'in huyundan ve hareketlerinden hoşlanmaz. Ahmet yine yapayalniz kalır. Birgün ayşe tekrar kapıyı çalar Ahmet hiç birşey in farkında olmadan Ayse nin sevgisini arkadaşlık gibi görür.
Çünkü Ahmed hayatında çok fazla kadın ile yatmış birisidir. .
Ayşe yi de onlar gibi görür. Hastalığı onun için bir ödül gibidir bazı zamanlarda. Bugün seviyorum dediğine yarın kufredebilir.
Ayşe hamile kalır ve Ahmet'in yanına gelir bu anı paylasmak ister açılmak ister.
Ahmet hiç birşeye inanmaz.
Tekrar zoraki bir ilişkiye girmesi için kıza baskı yapar.
Sonucunda o gün Ayse kanlar içinde evden ayrılır. .
Çocuğunu düşürmüstür.
Ve bunu asla hazmedemez
Ahmet'in evde uyuduğu birgün o evi ve kendini yakmaya karar verir. Bir ay öncesinde bir mektup yazar ve Ahmet in önceki evinin kapı girişine bırakır.
Feride mektubu gorsede onemsemez. Feride olayın bilen tek kişidir. Yarım olan mektubun devamını Feride bilmektedir. Ayşe Feride nin de bu olaya dahil olmasını istemektedir ve bu mektup onun için bir fırsat gibi olur. Feride ile Ahmet'in evi arasında olsa olsa 500 metre vardır. Tabi Ayse bununla yetinmez Feride ismiyle bir itiraf notu yazıp evi yaktığı gün polise gonderir. .O gün olan oldu benim izmirden Ankara ya geldiğim cuma gecesi. Eve doğru yöneldim.
Ahmet için kiraya tuttuğum ev yanıyordu.

Zamanın hayal yolculuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin