Αγαπημένοι μου βιβλιοφάγοι τι κάνετε;Ελπίζω να είστε όλοι καλά!
Σίγουρα θα αναρωτιέστε τι είναι πάλι αυτό εδώ... ακούστε λοιπόν τι γίνεται!
Τον τελευταίο καιρό μου συμβαίνει κάτι πάρα πολύ κακό... Εκεί που κάθομαι ωραία και καλά να γράψω κανένα κεφάλαιο, μου έρχονται συνεχώς στο μυαλό ιδέες για καινούριες ιστορίες... Και θα αναρωτιέστε εσείς τώρα που είναι το κακό σε αυτό, σωστά; Λοιπόν, πρέπει κάποια στιγμή να τελειώσω με την ιστορία που γράφω αυτή στιγμή ( "Η καρδιά του Χειμώνα", με τον Σέιν και την Έβελιν), ώστε να επιστρέψω (επιτέλους!) πίσω στη Νόρα και τον Λουκά και το "Όταν ανθίζουν οι αμυγδαλιές" που βρίσκεται στον πάγο εδώ και πάρα πολύ καιρό.
Είμαι απαράδεκτη, το ξέρω! Και όχι μόνο το ξέρω, αλλά αντί να κάνω κάτι γι'αυτό, εγώ κάθομαι και φτιάχνω εξώφυλλα για ιστορίες που υπάρχουν μόνο σαν ιδέα στο κεφάλι μου...
Βρίστε με ελεύθερα όσο θέλετε! Σας το επιτρέπω!
Λοιπόν, μιας και το ξεκίνησα όμως, λέω να σας παρουσιάσω τις ιδέες που έχω ως τώρα.
Εδώ θα βρείτε ουσιαστικά τα εξώφυλλα που έχω φτιάξει για κάθε ιστορία που ξεπήδησε στο μυαλό μου από το πουθενά, θα γνωρίσετε τους πρωταγωνιστές μας (φατσικά) και θα μάθετε λίγα πράγματα για την κάθε ιστορία.
Θα περιμένω τα σχόλια σας για να μου πείτε αν σας αρέσουν όσα έχω σκεφτεί!
Φυσικά και θα τα λέμε και στην ιστορία του Σέιν και της Έβελιν (αν θέλετε! δε σας βάζω το μαχαίρι στο λαιμό! προς Θεού!), η οποία θα συνεχιστεί κανονικότατα!
Σας φιλώ για τώρα,
Φωτεινή.
ESTÁS LEYENDO
ΠΡΟΣΕΧΩΣ
De Todoεδώ θα βρείτε μερικά από τα εξώφυλλα ιστοριών που έχω σκοπό να γράψω στο μέλλον και μια μικρή περίληψη για την κάθε μία.