Κάποιοι λένε πως ο λάθος πόθος φέρνει πόνο...Η Εύα το γνωρίζει αυτό πολύ καλά...
Η μοίρα θέλησε να της στερήσει ο,τι είχε αγαπήσει περισσότερο στη ζωή της και να την καταδικάσει σε μια ζωή γεμάτη ψέματα, υποκρισία και πόνο, δίπλα σε έναν άνδρα που δεν αγάπησε και δε θα αγαπούσε ποτέ. ή τουλάχιστον έτσι νόμιζε...
Ο Άγγελος και ο Μιχαήλ από μικροί δεν έμοιαζαν σε τίποτα άλλο πέρα από το παρουσιαστικό τους κι ας ήταν αδέρφια.
Ο Άγγελος ήθελε πάντα να χάνεται... Να χάνεται σε κόσμους μακριά από την πραγματικότητα. Ήταν παιδί της περιπέτειας και του άρεσε να δουλεύει με τα χέρια και να χρησιμοποιεί τη φαντασία του και λιγότερο με το μυαλό και την ψυχρή λογική όπως έκανε ο αδερφός του.
Ο Μιχαήλ ήταν πάντα πολύ συγκρατημένος και αυστηρός με τον εαυτό του και τους γύρω του. του άρεσε η πειθαρχία και βασιζόταν πάντα στη λογική του. Από παιδί απέφευγε τους συναισθηματισμούς και προτιμούσε να είναι προσγειωμένος στη γη όπου μπορούσε να πατά γερά στα πόδια του.
Στη ζωή τους θα μπει η Εύα, μια κοπέλα γεμάτη δίψα για ζωή και όνειρα.
Τι θα συμβεί όταν ανάμεσα σε αυτούς τους τρεις, υπάρξει ένας θυελλώδης έρωτας και ένας ανεπιθύμητος γάμος που ανατρέπει τα πάντα;
Τι θα συμβεί όταν το παρελθόν θα επιστρέψει για να αποκαλύψει τους κρυφούς τους πόθους;
οι πρωταγωνιστές:
στο ρόλο της Εύας η Jessica Chastain
στο ρόλο του Μιχαήλ ο Matt Bomer
και στο ρόλο του Άγγελου ο Henry Cavill
VOUS LISEZ
ΠΡΟΣΕΧΩΣ
Aléatoireεδώ θα βρείτε μερικά από τα εξώφυλλα ιστοριών που έχω σκοπό να γράψω στο μέλλον και μια μικρή περίληψη για την κάθε μία.