Ο τίτλος της ιστορίας είναι λιγάκι χιουμοριστικός και φυσικά εμπνευσμένος από την κλασσική παλιά Ελληνική ταινία με την Τζένη Καρέζη και τον Φαίδωνα Γεωργίτση, "Ένας ιππότης για τη Βασούλα".
Η Caroline λοιπόν, είναι μόλις 20 ετών και έχει καταφέρει να καταξιωθεί ήδη στο χώρο της μόδας. Μπορεί οι άνδρες να κάνουν ουρά πίσω της ξεροσταλιάζοντας για ένα βλέμμα της, μπορεί οι γυναίκες να τη ζηλεύουν για την εξωτική ομορφιά της, μπορεί ο μπαμπάς της να είναι ένας από τους πιο πλούσιους επιχειρηματίες της Νέας Υόρκης, όμως η Caroline δεν είναι μόνο αυτό που βλέπει κανείς με την πρώτη ματιά...
Ίσως η συμπεριφορά της να την κάνει να φαίνεται σαν άλλη μια κακομαθημένη κοπέλα που έχει όλα όσα ήθελε πριν καν τα ζητήσει, μήπως όμως όλο αυτό δεν είναι παρά μια βιτρίνα την οποία η ίδια έχει χτίσει με προσοχή;
Μετά από μια ακραία ένδειξη θαυμασμού προς το πρόσωπο της, ο πατέρας της Caroline θα απαιτήσει να έχει πάντα δίπλα της τον προσωπικό της bodyguard.
Και κάπως έτσι θα μπει στη ζωή της ο γοητευτικός Stephen με το βλοσυρό βλέμμα και τα σφραγισμένα χείλη...
Η ιστορία αυτή θα έχει μια πιο χιουμοριστική προσέγγιση, χωρίς όμως να λείπει και λίγο δράμα (τι να κάνω;! χωρίς αυτό δε ζω!)
Περιμένω να μου πείτε πως σας φαίνεται σαν ιδέα!!! :)
πρωταγωνιστές για αυτή την ιστορία:
η Grace Elizabeth στο ρόλο της Caroline Jones
και η πηγή έμπνευσης για αυτή την ιστορία Cagatay Ulusoy στο ρόλο του Stephen Hunt (και για όσους αναρωτιούνται πως προφέρετε: Τσαγατάι Ουλουσόι)
ESTÁS LEYENDO
ΠΡΟΣΕΧΩΣ
De Todoεδώ θα βρείτε μερικά από τα εξώφυλλα ιστοριών που έχω σκοπό να γράψω στο μέλλον και μια μικρή περίληψη για την κάθε μία.