Chapter 1

247 18 0
                                    

EXO Lifestyle
CP. 1

"CHANYEOL-AH!! Bangun! Nanti kau lewat masuk kuliah nanti!"Arah roommatenya,Baekhyun.

"Hah? Dah pukul berapa dah ni?" Balas Chanyeol lambat lambat sambil melirik pada jam loceng.

Meanwhile,

"Guys. Jom makan. Aku dah siapkan sarapan ni."Ujar lelaki yang bernama Do Kyungsoo dari dapur.

"Wah. bestnya kau masak kyungsoo." Ujar Kim Jong In a.k.a Kai sambil mengunyah makanan.

"Kau perli aku ke eak?." Kata Kyungsoo sambil menjeling.

"HAHAHAHAHAHAHAHAH"

"Sape pulak yg gelak kuat sangat tuh?Pagi pagi dah buat kecoh ahh." Ujar Kyungsoo lagi.

"HAHAHAHAHAHAHHAH. BAEK!! Ka-kau pakai seluar tebalik. HAHAHAHHA." Gelak Chanyeol sambil menunjuk ke arah seluar Baekhyun.

"Yah! Chanyeol-ah! Kalau ye pon jangan gelak kuat sangat!" Balas Baekhyun.

Chanyeol berlari menuruni anak tangga menuju ke pintu masuk rumah.Akan tetapi langkahnya terhenti apabila

"Ha. Nak pergi mana laju laju tu?" Kai

"Nak pergi kampus la. Takkan nk pergi shopping." Balas Chanyeol.

"HA?!"

Mata Kyungsoo dan Kai terbeliak mendengar apa yang dikatakan oleh Chanyeol tadi.

"Apa?! wae? wae?!" Chanyeol tertanya tanya.

"Pabo-ya. Baru pukul 8 pagi la. Kelas kita start pukul 10 la pabo." Kata Kai.

Kini, mata Chanyeol terbeliak.Bertambah besar la matanya.

"Hish! TAGUNA KAU BAEKHYUN!!"

Chanyeol melangkah ganas menuju ke biliknya.Pintu bilik dibuka dan dia dapati Baekhyun tiada di dalam.

"Baek! Baekhyun-ah! Kau kuar skang!" Marah Chanyeol dengan suara yang garau.

"Aku kat sini la pabo." Baekhyun melambai tangannya yang duduk di hadapan televisyen.

"Ape?! Ape yang kau buat ni? Kau hingat lawak ke?" Chanyeol mendengus.

"Padan muka kau! tadi sape suruh gelakkan aku.Sakang aku nak gelak kat kau.HAHAHAHAHHA" sindir Baekhyun.

"Hish!! MULAI SEKARANG KAU TIDUR KAT LUAR! DAN JANGAN MASUK BILIK AKU LAGI!" marah Chanyeol.

Tangannya mula menyambar langsir berdekatan Baekhyun dengan kuasa apinya.Hangus dan terbakar langsir.

"Omo. Chanyeol mengamuk" Kata Kai sambil peluk Kyungsoo disebelahnya.

"Apa yang bising bising ni? Nak tidur x senang. Kacau tul ahh" Kata Suho yg baru turun dari biliknya sambil menguap.

"Suho hyung! suho hyung! Ad-ada ap-api!! Cepat padamkan!" jerit Baekhyun.

EXO LifestyleWhere stories live. Discover now