Ok! Este 6:45 a.m.
O trezesc pe Irina şi începe amândouă să ne pregătim pentru festivitatea de inceput de an şcolar...
Ajunse în fața universității, am intrat.
Acolo ne-am cunoscut noii profesori.
După 3 ore plictisitoare de stat şi ascultat ce tot indrugadirectorul şi fiecare nou profesor, am ieșit.Am mers cu Irina la Starbucks să bem o cafea. La masa de viz-avi era un bărbat înalt şi misterios, era atât de sexy...
Îmi aducea aminte de vecinii noştri, semăna cu unul dintre ei.
Se uita foarte insistent la noi. Avea o privire ciudată, păre că vroia să ne spună ceva. Avea o privire fixă şi sumbră.Noi ne-am terminat de băut cafelele şi am dat să plecăm când, îl văd că se îndreaptă spre noi...
Bărbatul: -Bună! Dacă nu deranjez, sunt deținătorul unei mari companii şi aş avea nevoie de noi angajați, m-am uitat la voi şi mi-am spus că ați da bine în compania mea. Eu vă las cartea mea de vizită, dacă sunteți interesate, contactați-mă.Apoi a plecat fără a aştepta vreun răspuns. Nu m-am gândit niciodată că un bărbat atât de sexy şi misterios poate fi atât de ciudat. În fine, cine sunt eu să judec oameni?
Îmi văd de treaba mea deşi sunt cam interesată de oferta lui, pe cât Irina nu pare a fi de aceeași părere ca şi mine. Şi îmi pare puțin nervoasă, o cunosc destul de bine şi ştiu că ei nu îi plac astfel de apatințe. Ea este o fire mai dură şi nu o prea încântă astfel de persoane...ok să revenim...
Am plecat spre casă, în maşina Irinei, dintre noi două ea este cea care are permis.
Tot drumul spre casă am încercat să o conving să vină cu mine mâine la acel bărbat. Dar degeaba, parcă vorbeam cu un zid. Defapt nu ştiu de ce m-am aşteptat la un răspuns pozitiv, deoarece pe Irina nimeni şi nimic nu o poate face să își schimbe deciziile...
CITEȘTI
50 shades of Jungkook...
Fanfiction"Mă las purtată de val... Mă seduce... Nu este nevoie decât de o privire de a lui şi deja mă poate manipula... Eu sunt păpuşa iar el e păpuşarul... Simt fiorul care trece prin mine la o singură atingere de-a lui..."