A trecut o lună întreagă, arta asta devenise ceva regulat pentru noi.
Practicam în fiecare zi, ba chiar de două sau trei ori pe zi.Ajunsesem să îi cunosc şi pe ceilalți băieți. Îmi pare bine că i-am cunoscut pe Suga, RM, Jimin, V, Jin şi J-Hope sau pe numele lor reale Yoongi, Namjoon, Taehyung, Jimin, Seokjin şi Hoseok.
Totuşi am de gând să i-o prezin pe Irina, lui Namjoon. Deoarece ea se întoarce mâine. Cred că i-ar face plăcere să îl cunoască, sper.
Irina ajunsă acasă, nici bine nu s-a putut aşeza jos căci eu o grăbisem să se aranjeze deoarece îi plănuisem o întâlnire cu Namjoon, dar ea nu ştia cu cine avea să se întâlnească.
Am ajuns la o cafenea, cafeneaua unde Jungkook şi Namjoon ne aştepta.
Jk: - Bună, tu trebuie să fi Irina. Eu sunt Jungkook.
Irina: - Da, sunt Irina. De unde mă cunoşti? Ți-a spus ceva Denisa despre mine?
Jk: - Cam da. El este prietenul meu, Namjoon.
Nj: - Bună, Irina.
Irina: - Bună.
D: - Măi, măi. Jungkook nu vrei să îi lăsăm pe ei doi să se cunoască mai bine?!
Jk: - Da. Bine, hyung am plecat. Ai grijă este irascibilă şi foarte deşteaptă. Mrr...
D: - Ei gata! Haide să mergem. Paaa..
Irina: - Nu, nu plecați.
D: - Paaaa...Perspectiva Irinei:
Şi au plecat, am rămas singură cu acest băiat cu care abia ce ne-am cunoscut.
Este puțin stresat, oare este ruşinat?
Arată drăguț. Stai! Ce tot spun? Eu nu am nevoi de băieți! Eu trebuie să învăț! Dar totuşi are nişte gripițe care te distrug.Avem ceva chesti în comun. Totuşi nu cred că am putea dezvolta ceva.
Poate o să menținem o mică prietenie.Perspectiva lui Namjoon:
Wow...e chiar drăguță şi inteligentă.
Îi plac aceleaşi chesti ca şi mie.
Chiar mi-ar plăcea să o mai întâlnesc dar din moment ce am aflat că este vecina noastră, nu îmi fac griji că nu o aş mai putea întâlni.Perspectiva Denisei:
Irina a ajuns acasă. Şi nu mi-a dat nici un detaliu despre cum a mers treaba cu întâlnirea lor.
Cred că a mers bine din moment ce înainte să adoarmă a vorbit prin mesaje cu Namjoon.
Mă bucur că am ajuns să o fac şi pe ea să îşi găsească pe cineva. De când o ştiu nu a avut nici un iubit. Le merge bine din câte văd eu.A mai trecut un an, eu şi Irina am absolvit. Ca de obicei ea pe primul loc. Nu i-a fost greu deloc şi a devenit un avocat de succes. Pot spune că este una dintre cei mai buni.
Eu o să stau să lucrez cu Irina, deoarece incepe să îmi placă ce face ea. Ce şti poate nu un avocat dar o vitoare notară, sună bine.
Irina a continuat să țină legătură cu Namjoon, au ajuns chiar foarte apropiați. Sunt sigură că va ieşi ceva frumos.
Eu şi Jungkook ne-am mutat împreună.
Chiar mi-a cerut să fiu logodnica lui şi normal că am acceptat bucuroasă.Şi amândoi singur în aceeaşi casă, vă cam dați seama ce a urmat.
Wou... dacă vă place cartea, aştept susțineri şi pentru partea a-II-a..😉💪❤🔝
Mulțumesc că mi-ați citit cartea, aştept să îmi spune-ți dacă v-a plăcut...bye~ 😘
사랑해 ❤
CITEȘTI
50 shades of Jungkook...
Fanfiction"Mă las purtată de val... Mă seduce... Nu este nevoie decât de o privire de a lui şi deja mă poate manipula... Eu sunt păpuşa iar el e păpuşarul... Simt fiorul care trece prin mine la o singură atingere de-a lui..."