Cap. 6

4.2K 142 1
                                    

    Afară se înserare.
Momentele de plăcere şi tensiune se sfrârşiseră cu mici şi tandre sărutări.
Apoi uşor, uşor ne-am îmbrăcat şi am plecat spre casă.

Jk: - Gata am ajuns, te-am adus până acasă.
D: - Dar de unde şti unde locuiesc?!
Jk: - Ăăăm... Am eu metodele mele.
D: - Tu unde locuieşti?!
Jk: - Vei vedea... Noapte bună!
D: - Ăă...Bine...Noapte bună!

Am urcat sus. Bineînțeles, Irina era şi ea acasă, nu dormea.

D: - Hei, ce faci?
I: - Mă uit la un serial...tu? Unde ai fost până la ora asta? Ai fost la acel băiat nu?!
D: - Sunt bine, da, am fost la el la birou şi am ceva foarte important să îți povestesc! Şi nu mai fi supărată.
I: - Bine, mă bucur că te-ai acomodat. Şi nu sunt supărată dar totuși ne-am mutat împreună, eu de când vin de la universitate sunt singură în toată casa. Dar nu e nimic, mă obişnuiesc! (spuse ea făcând fața ei drăgălaşă de supărăcioasă...e atâtde drăguță când se supără sau se enervează...)
D: - Haide..Nu mai fi supărată şti că te iubesc..(am spus eu sărind pe ea şi începând să o gâdil....râdea..)
I: - Bineee...Bineee...Gata nu mă mai gâdila...Hahaha...serios gata nu mai sunt supărată!
D: - Bun... Acum vrei să îți povestesc ce am făcut astăzi?
I: - Da, dar înainte de toate stai să îți spun eu ce am aflat astăzi despre prietenul ăsta al tău...
D: - Ok.
I: - Am căutat tot felul de informații despre el şi am aflat că îl cheamă Jeon Jungkook, are 21 de ani, face parte dintr-o trupă k-pop numită Bts, este cel ma tânăr dintre toți membrii trupei, locuiește împreună cu toți membrii trupei şiiii cel mai important locuiește deasupra noastră.
Ți minte vecini noştri cei ciudați?!
D: - Da!
I: - Da...ei sunt!
D: - Wah...Câte informații... Te-ai putea angaja la F.B.I. ....
I: - A da şi încă ceva uite câte poze am găsit cu el.... Dacă stau bine şi mă gândesc arată chiar bine...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

I: - Puls că intradevăr cântă bine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

I: - Puls că intradevăr cântă bine...pf nu mă dau în vânt după ei dar totuși trebuie să recunosc vocile lor sună bine... Asta este una dintre piesele lor.

D: - Ooo... Chiar ai dreptate arată bine... şi cântă bine.. totuși îmi părea mie că el seamănă cu unul dintre vecinii noştri. Dar... pe tine nu te atrage nici unul...hmmm?!
I: - Pff.. Ce?! Nuu! Nu am nevoie de băieți. Mai ales acum că am inceput scoala şi vor începe şi sesiunile.
D: - Ei haide. Trebuie să îți fi sărit şi ție unul în ochi.
I: - Ba nu!
D: - Ba da! Ba da! Ba da! Ba da! Ba da! Ba da! Şti că nu o să îți dau pace până nu o să alegi unul...
I: - Bine, bine, îți spun doar ca să nu mă mai sâcâi atât...el e drăguț dar doar atât...e drăguț

D: - Ooooo

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

D: - Ooooo....ştiam eu că tot îți place unul....
I: - Nu îmi place! Am zis că este drăguț! În fine acum spune-mi ce aveai tu să îmi spui!
D: - Bine! Deci, m-am dus la el la birou şi apoi mi-am zis să merg la el în mașină că aveam "treabă" şi apropo are o super maşină, şi m-a dus într-un loc pustiu, sincer mă speriasem puțin şi apoi dintr-o dată se uită la mine şi mă întreabă dacă sunt virgină.
I: - Omg!
D: - Da ştiu! Şi stai să îți zic. Era ciudat că mă întreba-se asta, dar totuși i-am spus că da, doar nu era să îl mint şi după ghici ce...
I: - Ați făcut....
D: - Da!
I: - Te-a dezvirginat...
D: - Da.
I: - Deni, unde ți-a fost capul?! Dacă te îmbolnăvește?! Abia ce l-ai cunoscut. Deniiii...!!!
D: - Daaaa
I: - Doamne, nici nu ştiu de ce te-am lăsat de capul tău. Ce ne facem dacă se întâmplă ceva...
D: - Stai liniştită.. totul e bine.
I: - De unde şti tu?!
D: - Pentru că nu mă simt rău mă simt bine, foarte bine...
I: - Dacă tu spui...Dar dacă te simți rău să îmi spui imediat, bine?!
D: - Daaa, mama...
I: - Aiishhh... Totuși cum a fost?! Te-a durut?! Ți-a plăcut?!
D: - A fost super, m-a durut puțin la început dar el m-a făcut să nu mai simt durere, ci doar plăcere. Şi aş mai face-o...
I: - Sau lasă...
D: - Eh... totuși îmi e cam somn, ție nu?! Mă duc să fac un duş şi apoi mă duc la culcare.
I: - Cum zici tu.

     M-am dus să fac duş, prin cap îmi tot treceau acele momente din maşină parcă resimțeam senzațiile acelea.
Apoi mă pusesem să dorm.

50 shades of Jungkook...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum