~conversație telfonică~
Jk: - Bună, ți-a fost dor de mine?
D: - Ăăm...da. Dar de ce nu m-ai mai sunat deloc?
Jk: - Nu era perioada sesiunilor? Nu trebuia să te concentrezi doar pe învățat?
D: - Aiishh.. Ba da.
Jk: - Şi i-a spune ai avut un rezultat mare?!
D: - Da. 9,49
Jk: - Aa...bun, ce zici vrei să sărbătorim?
D: - Ăm da...Vrei să ieşim undeva?
Jk: - Ce ai zice dacă au îți trimit adresa la care să vi iar tu pui ceva drăguț pe tine şi vi, oricum ținuta nu prea contează ne prea vei avea nevoie de ea. Şi apropo am un vin excelent.
D: - Ăă... Bine aştept să îmi trimiți adresa. Pe curând!
Jk: - Bye, bye !De îndată ce termin apelul merg să fac un duş rapid şi îmi iau repede o rochie pe mine, roşie şi mulată.
Şi am plecat grăbită spre adresa primită.
Acolo înăuntru mă aştepta el, cu o sticlă de vin roşu într-o mână şi două pahare în cealaltă mână.
Apoi a turnat vin în cele două pahare şi am ciocnit.
El îşi savura vinul. Şi se uita la mine cu un zâmbet copilăresc.Apoi amândoi am continuat să terminăm toată sticla de vin. El pusese o piesă lentă. Ridicându-mă de pe fotoliu şi luându-mă la dans. Eu mă încurcasem puțin la început deoarece era amețită de la acea sticlă de vin.
El continua să mă învârte apoi să mă tragă în brațele lui ținându-mă lejer apoi unduindu-ne într-un vals.Apoi el ținându-mă de mână mă trăgea pentru a ne retrage în dormitor. Paralel de uşa doitorulul am văzut o uşă cu multe lacăte.
L-am întrebat pe Jungkook ce este acea cameră şi ce se află în ea, iar el mi-a spus că este camera de joacă şi dacă vreau să intru în e să îi spun doar că sunt pregătită. Nu am intrat în amănunte.Ajunşi în dormitor el se învârtea în jurul meu şi mă analiza din cap până în picioare.
Jk: - Hm.. Ce rochie drăguță...haide să scăpăm de ea.
Şi îmi desface fermoarul de la rochie sărutându-mă în urma vaporaşului de la fermoar. Apoi rochia alunecând uşor în jos. Rămăsesem doar în lenjeria intimă care consta în chiloți.
Eu mă întorsesem spre el şi i-am desfăcut uşor primi nasturi de la cămașă, apoi dândui jos cămaşa admirândui pătrățelele.
El m-a luat în brațe, eu cu picioarele înfăşurate în jurul bazinului lui, şi m-a trântit în pat iar el venind peste mine.A început să mă sărute mişcâdu-şi jucăuşi limba, prin gura mea. Tot corpul mi-l mângâia cu buricele degetelor apoi sărutând fiecare loc. Cobora cu săruturi tot mai în jos de la buze, pe gât, pe piept, pe sâni, pe abdomen până când a ajuns în dreptul chiloților mei. Acolo a apucat cu gura dunga de la chiloți trăgându-i uşor jos. Apoi a început să îmi sărute gambele şi coapsele. Mă apucase de genunchi şi îmi despărțise picioarele, cu forță. Acolo apropiindu-şi buzele de zona mea sensibilă. A început să îmi sărute uşor locul înfierbântat, apoi dintr-o dată am simțit cum limba lui îşi făcea de cap şi se juca cu clitorisul meu.
Limba lui mă făcea să simt fiorii orgasmului.
Limba lui executa mişcări spontane de sus-jos, stânga-drapta, cerculețe...
Apoi el văzând că eu am început să tremur din cauza excitație şi să scot gemete, a început să muşte din acel loc şi să scuture, precum un câine cu jucăria lui. Ceea ce m-a făcut să ajung la punctul maxim al organismului.
Apoi mi-a traversat întreg corpul cu vârful limbii, din acea zonă înfierbântată spre buzele mele. În acel timp itroducându-şi două degete în vaginul meu şi mişcându-le aleatoriu în mine. Asta făcându-mă să tremur şi mai tare. El îşi scoase încet degetele din mine, lăsându-mă să inspir puternic. Deoarece gâfâiam neîntrerupt. Începuse din nou să mă sărute apăsat.
Apoi penetrându-mă rapid şi putenic pentru a nu scăpa din ghearele orgasmului. Eu neavând timp să scot un sunet. El a început să facă mişcări repezite până la unele lente, încheindu-ne momentul, foarte tandru.
Apoi adormind amândoi unul în brațele celuilalt.
CITEȘTI
50 shades of Jungkook...
Fanfiction"Mă las purtată de val... Mă seduce... Nu este nevoie decât de o privire de a lui şi deja mă poate manipula... Eu sunt păpuşa iar el e păpuşarul... Simt fiorul care trece prin mine la o singură atingere de-a lui..."