Cap. 3

4.7K 178 30
                                    

   Ajunse acasă, Irina s-a dus in camera ei şi şi-a pregătit geanta pentru antrenamente, ea iubeşte dansul.
Mă miră faptul că pleacă la antrenamente fără mine, cred că ştie că am de gând să merg la el astăzi.

Este ora 2:50 p.m.
Sunt sigură că Irina nu are de gând să vină acasă cel puțin pana la 5.
Ok...Îmi fac curaj şi îl sun...

   ~Conversație telefon~
D: - Bună ziua, sunt Denisa, fata de la Starbucks. Am sunat deoarece aş vrea să aflu mai multe despre job.
Bărbatul: - Aa..Bună, Denisa! Ştiam că tot o să mă suni. Uite cum facem, eu îți trimit adresa prin SMS iar tu te prezinți aici în jumătate de oră. Nu te fă aşteptată, nu îmi place să aştept!
D: - Ăă...bine.
        Îmi închide brusc.
Am primit SMS-ul. Plec de îndată cum îl citesc. A fost ușor să ajung deoarece este doar la două străzi de aici.
Intru în încăpere, iar acolo o doamnă mă conduce până la biroul lui.
Bat la uşă...Se aude un glas puternic..
El: - Intră!
Intru....
D: - Bună, am ajuns!
El: - Bună, ai ajuns la timp...Mă bucur că nu a trebuit să aştept, ți-am spus, nu îmi place.
D: - Ăă...da.
El: - Unde îți este prietena?
D: - Are antrenamente, pe ea nu o interesează job-ul.
El: - Mă gândeam eu, nu pare a fi genul de persoană care poate fi convinsă prea uşor.
D: - Mda...
El: - Hai intră, nu sta în uşă, i-a un loc. Vrei ceva de băut?
D: - Nu mulțumesc, nu îmi e sete.
El: - Bine. Să trecem la subiect! Job-ul nu este unul oarecare. Este mai diferit. Sigur o să îți placă şi o să te acomodezi repede. Tot ce pot să îți spun este că trebuie să faci ce îți spun eu. Am aici contractul, dacă ești pregătită poți să îl semnezi chiar acum!
D: - Ăă...
     ~în gândul meu~
Doamne, ce bine arată. Cred că e cel mai sexy bărbat pe care l-am văzut.
Oare m-am îndrăgostit de el?!
Oare este dragoste la prima vedere?!
Oricum e atât de apetisant. O să semnez. Ce am de pierdut?!

El: - Deci...?!
D: - Ăă..., domnule?!...
El: - Jeon Jungkook, poți să îmi spui Jungkook!

El: - Jeon Jungkook, poți să îmi spui Jungkook!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

D: - Ok. Deci, Jungkook... Da, sunt pregătită...O să semnez. Şi cât ai clipi am luat pixul şi am semnat.
Jk: - Bună alegere! Mâine la ora 4 p.m.
să te prezinți aici!
D: - Bine, am înțeles. Acum trebuie să plec. O seară bună!
Jk: - O seară bună, şi ție Denisa!

Mă conduce până la uşă, şi mă prinde de mână. Mă trage spre el, cu o mână mă strânge tare de fund şi cu cealaltă mână, mă ține de talie. Mă sărută apăsat şi mă muşcă de buză.
Apoi îmi şopteşte la ureche..
Jk: - Considerăm că deja ți-ai început job-ul... (muşcându-şi buza)
D: - Ce fel de job este ăsta?!
Jk: - Unul care este satisfăcător pentru amândoi.

Plec tăcută. Tot drumul m-am gândit la ce s-a întâmplat. Tutuşi pare cam absurd, eu mă îndrăgostesc de el aşa dintr-o dată, iar apoi mă trezesc că îmi propune o afacere şi mă sărută. Oare la ce se referea când a zis asta?!
Probabil s-a îndrăgostit şi el de mine şi eu am semnat acel contract deşi nici măcar nu l-am citit.
Şi dacă stau bine şi mă gândesc el chiar este unul dintre vecinii noştri.
Probabil el era îndrăgostitde mine de mai mult timp.
Wow... oricum, începe să îmi cam placă. Poate chiar reuşim să fim împreună.

50 shades of Jungkook...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum