Razele minunate ale soarelui care danseaza pe fata mea ma fac sa ma trezesc cu un zambet pe buze.
Ma trezesc,imi fac rutina si ma imbrac normal.
Apoi cobor in bucatarie unde o vad pe mama.Imi iau un fruct si plec spre scoala.Il vad pe Dylan care se saruta cu ,,minunata" Amber,iar peste o secunda o vad langa mine.A:-Ce mai faci draguta mea?
E:-Lasama in pace odata,esti doar o prefacuta!!!!
A:-Mi se pare mie sau tocilara a inceput sa prinda mult tupeu pe zi ce trece?
E:-Nu ti se pare!E adevarat!Ce să zic...
O vad cum se inroseste de nervi,dar nu o bag in seama si plec pentru ca se suna.Inainte sa intru la ora ma duc la vestiar si din greseala lovesc o fata super draguta cu usa.
E:-Hei,scuzee nu am vrut!
??-:Nu-i nimic am patit-o de o mie de ori!
E-:Cum te cheama?
??-:Amy!Pe tine?
E-:Iza!Vrei sa fim prietene?
Amy:-Sigur.
E:-Ce ora ai?
Amy:-Franceza!Dar am fost in clasa 10 B dar acum m-am mutat la A.
E:-Inseamna ca esti in clasa cu mine pentru ca eu sunt la 10 A.
Amy:-Perfect!Stam amandoua in banca?
E:-Bine.
Ajungem la ora la fix pentru ca atunci venea si doamna de franceza.Ne asezam in banca si in timpul orei il vad pe Dylan cum imi zambeste usor.Apoi,Amber inebuneste si ii da o palma.Atunci doamna de franceza il scoate la tabla.Nestiind ii da 2.Ii raspund la zambetul de mai devreme cam in scarba.
-----------------------------------------------------------
Hei aceasta este noua mea carte,sper sa va placa si ascultati melodia de mai sus.❤💛💜💙💙❤💜💜❤🐚💋💋💋💋💋😍😍😍😍
CITEȘTI
Tocilara tupeistă
Teen FictionIza Brown, este o fata de 17 ani,blonda,cu ochii albastrii si tocilara clasei.Ce se va intampla cu viata ei.....Urmariti!