?:-Draga mea de azi îmi...
Nu apucă să termine de vorbit iar eu țip la el fara sa realizez ce fac.
E:- De azi ce? La dracuu m-am săturat de toți băieții.Știti doar sa ne folositi si atat.Vreau acasa,acum!
?:- Bine,o sa te duc acasa!
Ajung întreagă spre uimirea mea și mă trântesc pe pat.Îmi aprind o țigară însă sunt întreruptă de o bătaie in usa.
A:-De ce ai plecat și nu ne-ai asteptat?
E:- Ce rost mai are?
A:-Iza ai înnebunit? Ce e cu tine? Și de cand te-ai apucat de fumat?
E:-Amy,m-am saturat! Numai vreau nimic,numai am nicio speranță.
A:-Speranta la ce? Vorbesti prostii.
E:-Înțeleg că ai venit să vezi dacă sunt bine,acum ca ai aflat lasă-mă singura te rog.
Închid ușa iar apoi mă duc in bucătărie,lăsând lacrimile să îmi curgă încet pe obraji.Ma uit spre țigare si vad cum se stinge încet iar atunci iau un cuțit fiind pregatita sa părăsesc lumea asta rea.Numai suport sa imi pun mii de întrebări despre Dylăn care nu au răspuns.Sunt sigura ca alaturi de tatăl meu,pe cealaltă lume nu o sa simt deloc durere.Simt ca țigarea mea ajunge la final si se termina cat mai repede.Poate ne vedem in alta lume,în alta viata,dar oriunde si oricand ma voi gândi doar la el, la tot ce am trăit si la faptul că încă îl iubesc...
------------------------------------------------------------------
Acesta e finalul de la primul volum,iar toata acțiunea se va muta in volumul 2 in cartea "Nu pleca" pe care o sa o postez curând! O sa apara personaje noi si de asemenea mult mai multă iubire si actiune.Deja am cateva idei...va urma!
Sfârșitul volumului I
CITEȘTI
Tocilara tupeistă
Teen FictionIza Brown, este o fata de 17 ani,blonda,cu ochii albastrii si tocilara clasei.Ce se va intampla cu viata ei.....Urmariti!