Cap. 20

1.1K 24 7
                                    


După ce James a intrat in club,am încercat să mă strecor printre cei care fumau la intrare.Brusc mirosul de alcool m-a făcut să văd in ceață.Aveam o privire pierduta din cauza efectului de vampir,iar atunci m-am prăbușit pe podea.

~Perspectiva lui James~

Intru in club și incerc sa împing oamenii,astfel ajungând la o ușă unde Amy mi-a spus ca se afla Iza.Am început să strig după ea însă degeaba.La un moment dat o vad ca stă legată de un pat iar Dylăn peste ea.Se sărutau pasional,Iza având doar lenjeria intimă pe ea.Când mă vede Dylăn vine amenințător spre mine.

E:- Ce ai de gând să îmi faci Dylăn? Ai uitat ca am fost ca niste frati? Asa de usor vrei sa spulberi niște amintiri?

D:- Nu voiam asta până când acea târfă nu m-a făcut sa vreau.

I:- Târfa asta măcar te-a iubit fraiere!spune Iza iar apoi isi da ochii peste cap

J:-E sora mea,las-o in pace!

D:- Nu pot sa o las asa usor,nu vreau sa cada in mâinile lui Alex.

J:- Ce vrei sa spui? Iza nu ar vorbii cu prostu ala!

D:-Te minți singur! Ști măcar ce face si cu cine umbla? Daca m-ar fi iubit nu stătea cu el.

Pentru prima dată am vazut un alt Dylăn.Unul schimbat Si trist.Se abținea să nu plângă,însă lacrimile din colțul ochiului îl dădeau de gol.Imediat privirea mi-a fost aruncată spre Amy ce venea lent spre noi.

A:-"Dacă m-ar fi iubit nu stătea cu el".Vai ce minciuni Dylăn,macar acum de față cu toți ai putea sa nu mai minți.Ce e asta?

Întinde un plic spre Dylăn,iar acesta il desface.In el se aflau mai multe poze în care se săruta cu o fata.Iza reușește să se desfacă si se așeaza in fața lui pentru a se uita la ele.Își pune mâinile în cap,în semn de disperare iar apoi începe să plângă.

I:-Nu te cred! De ce Dylăn,de ce? Nu am fost buna pentru tine? Macar eu doar am vorbit cu Alex,nu m-am sarutat cu el.Te urăsc si promit să mă razbun.

D:-Iza...imi pare rau!

I:-Acceptă faptul că povestea noastră de dragoste...s-a...terminat!

D:- Nu s-a terminat! Iza te iubesc.Te iubesc cum nu am iubit pe nimeni.

Iza pleaca fără să mai spuna nimic iar noi ramanem uimiti

~Perspectiva Izei~

Nu vreau sa cred ca e adevarat.Numai vreau sa aud de el niciodata.Ies din club si raman surprinsă când vad ce ploaie a inceput.Plec si las picăturile de ploaie sa îmi atingă corpul firav.Merg încet pe strada până ce o mașină opreste lângă mine.

?:-Te pot ajuta?

E:- Nu multumesc,merg singura!

?:-E întuneric și ploua,urca te rog!Nu îți fac nimic.

Atunci am întors privirea spre masina cu geamuri fumurii.La volan era un bărbat destul de tânăr.M-am uitat in stanga si in dreapta,am oftat,iar apoi am urcat.

E:-Mulțumesc dar nu trebuia!

?:-Plăcerea mea drăguțo!

Am încercat să pastrez tăcerea deoarece nu voiam sa mă împrietenesc,dar în zadar.

?:-Ești asa tacuta,imi poti spune ce e cu tine la ora asta singura si observ ca esti si suparata.

E:- Nu iti mai face tu impresii.

?:-Se pare ca esti si rea...îmi place atitudinea ta.

E:-Ăsta nu e drumul spre casa mea,te rog întoarce.

?:-Draga mea,de azi îmi...

--------------------------------------------------------------

Heeei,m-am apucat sa continui cartea deoarece multi m-ați rugat deci sper sa va placa! Totodată am postat o nouă carte de data aceasta mai diferita "Gânduri printre versuri" și mi-ar face plăcere dacă vă uitați peste ea.Nu uitați de ☆+💬 Vă pup!

Tocilara tupeistăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum