D:-Nu inteleg la ce te referi!
E:-Cum nu ma intelegi?M-an saturat!Te porti oribil cu mine de la un timp.Nu vreau sa mai aud de tine.
Plec in camera mea,unde intru pe telefon si ii dau block,apoi il sterg de la contacte.
Dimineata*
Ma trezesc fericita,imi fac rutina,iar apoi ma imbrac in ceva lejer.Cobor jos fara sa-i trezesc pe ceilalti,si ma duc sa ma plimb pana o sa ajung la scoala.Nici nu ies bine din casa si primesc un mesaj de la Dylan.
,,Hei stiu ca nu vrei sa mai vorbesti cu mine,dar te rog iartama.Credema Alex nu e asa cum pare.Doar nu vrei sa-l lasi sa-ti faca rau!Te rog raspundemi"
Am stat ceva timp sa ma gandesc,iar apoi m-an decis sa-i trimit un mesaj.
,,Nu-mi pasa!E viata mea.Si nu e treaba ta cu cine sunt sau cu cine nu.Lasama o data in pace."
Apoi ajung la scoala.Il vad cum se holbeaza la mine,dar nu-l bag in seama.Din contra ma duc la Alex.
E:-Hei,ce mai faci?
Al:-Bine,tu?
E:-Bine!
Al:-Ai vrea sa vi la majoratul meu diseara?
E:-La ce ora?
Al:La ora 8.
E:-Ok,am sa vin!Mai inviti pe cineva pe care eu cunosc?
Al:-Ăămm,nu stiu......
Si fix atunci a intrat profa asa ca m-am dus in banca.
Seara*
Se apropia de ora 8,asa ca m-am imbracat,intr-o rochie mulata,rosie si scurta.Cand sa cobor scarile,ma lovesc de Dylan.
D:-Hei!
E:Ce naiba vrei?
D:-Unde te duci?Esti frumoasa!
E:-De cand e treaba ta ce fac?
Plec inainte sa spuna ceva si ajung la adresa pe care mi-a trimiso Alex.Il vad in curte.Are o vila foarte frumoasa.
Al:-Buna!
E:-Buna!
Al:-Am crezut ca te-ai ratacit.Ca nu mai veneai odata.
E:-Stai calm.Sunt descurcareata.
Al:-Mi-an dat seama.Vrei sa dansam?
Din cauza Dj-ului(sper ca an scris bine),pentru ca a bagat o melodie lenta,a trebuit sa dansez cu Alex.Nu ca nu mi-ar fi placut.Dupa ceva timp de dansat fix cand s-a terminat melodia, eu si cu Alex.........
-----------------------------------------------------------
Bunaaaaaaaa,in primul rand vreau sa va spun LA MULTI ANI! pentru ca nu am apucat,in al doilea rand multumesc pentru toate vizionarile si nu in ultimul rand sa nu uitati ca va iubesc enormmm.😍😙😘😙😘
Vreau sa va rog sa ascultati melodiile de mai sus,de la toate capitolele.Adica de la inceput.Cand postez o pun cate o melodie acolo.Va pwp pufosilor😊
CITEȘTI
Tocilara tupeistă
Teen FictionIza Brown, este o fata de 17 ani,blonda,cu ochii albastrii si tocilara clasei.Ce se va intampla cu viata ei.....Urmariti!