Cand am ajuns acasa James era Cu Dylan pe canapea si vorbeau.Am incercat sa ii aud fara sa ma vada:
D:-De ce esti ma suparat?
J:-E tarziu si sorumea nu a venit?Ma gandesc ca fata aia poate spunea adevaru si ea era.
D:-Nu cred.Dar eu m-am atasat de sora ta si e chiar draguta.
J:-Doamne.....decat sa fiu cu o asa fata.....
Si in momentul ala eu intru pe usa.Au ramas incremeniti.
E:-Ce fel de frate esti tu?Nu ma mai cunosti si ma si jignesti!Sa nu mai vorbesti cu mine!!!!!plec fara sa mai spuna ceva si trantesc usa camerei mele.
D:-Ai avut dreptate.Ea e.
J:-Wow nu stiam!Trebuia sa mai imi repeti.
D:-Stai,ma,nu te enerva dute si vorbeste cu ea.
J:-Nici gand.
D:-Lasa ca ma duc eu!!
Ma trantesc in pat si incep sa plang.Atunci usa camerei se deschide
Era Dylan.E:-Ce vrei?
D:-Sa vorbim.Sti esti chiar draguta si imi placi.
Un fior mi-a trecut prin stomac.Nu pot sa cred el chiar ma place.Apoi am simtit cum buzele lui erau foarte aproape de ale mele,iar un sarut dulce ma facut sa ma simt in al-9lea cer.Nu a mai spus nimic si a plecat.E cel mai frumos si dragut baiat pe care l-am vazut vreodata.
A doua zi ma trezesc cu gandul la acel sarut minunat si ma imbrac:
Cobor jos iar pe canapea erau cei doiD:-Ce frumoasa esti!
E:-Buna gluma!Mergem la scoala?
Ei:-Hai.
In masina*
J:-Mai esti suparata pe mine?
E:-Nu!
D:-Pentru ca am sarutat-o eu altfel era si acum suparata!
E:-Ba nuu!
J:-V-ATI SARUTAT?
E:-Nu, doar glumeste.Nu-i asa Dylan?
D:-Nu,nu-i asa.Nu glumesc!
E:-DYLAAN!!
Ce bine ca am ajuns la scoala ca daca nu ne certam o vejnicie.Cand ne dam jos Amber sare in bratele lui Dylan.Ma fac ca nu o vad si plec.
D:-Hei sper ca nu te-ai suparat.
E:-Uite care-i treaba.Ca sa fi cu mine te desparti de Amber sau scapi de ea,altfel nu mai vorbesti cu mine.
D:-Bine,geloaso!!!!
E:-Nu sunt geloasa!!!Apropoo!
D:-Si eu sa te cred?
E:-Logic!Hai pa ne vedem in clasa!
Se suna si ma duc la ora.Ora de engleza.Vine profa' si ne da test.Eu,Dylan,James si Amy am terminat iar in clasa era liniste.Dylan ia trimis un biletel lui James,iar acesta s-a abtinut sa nu rada.Faceau glume pe seama lui Amber.Am primit si eu si Amy biletelele,dar noi nu ne-am putut abtine.In toata linistea se auzeau doar rasetele noastre.La un moment dat Dylan a inceput sa o imite pe Amber atunci doamna a vazut si i-a dat nota mica tot lui Amber pentru ca aceasta facea ca o nebuna.Acum Amber se uita numai la mine si era foarte nervoasa.Mai avea pitin si il batea pe Dylan.
-----------------------------------------------------------NU POT SA CRED 505 CUVINTE💜💚💙💚😘😍😚😍😀💚💙💙🐵🐵🐵
CITEȘTI
Tocilara tupeistă
Teen FictionIza Brown, este o fata de 17 ani,blonda,cu ochii albastrii si tocilara clasei.Ce se va intampla cu viata ei.....Urmariti!