(Rozdział nawiązany do poprzedniego)
Baran: Ponieważ wypsikał Twoje ulubione perfumy, na które wydałaś fortune.
Byk: Za to, że wyjawił Twój największy sekret całej szkole.
Bliźnięta: Przez przypadek (taa...napewno...) przeczytał Twój pamiętnik, z którego sekrety rozpowiadał na każdej lekcji eliksirów.
Rak: Za to, że odrzucił Twoje zaloty do niego przy całej szkole, która się z tego śmiała, po czym się na nim bardzo, bardzo, bardzo mocno zemściłaś.
Lew: Za to, że zżarł Ci ulubione ciasteczka.
Panna: Za kradzież Twoich ukochanych skarpetek, które przez przypadek wylądowały w kominku i się spaliły.
Waga: Za podwędzenie Twoich ulubionych żelków, przez co musiałaś go gonić po całej szkole, nabijając sobie przy tym ogromnego siniora na kolanie.
Skorpion: Ponieważ napisał do Twojego przyjaciela Cedrica, że bardzo go kochasz, co nie było prawdą (chyba...) i przez to się pokłóciliście, ale po tygodniu było już dobrze.
Strzelec: Za to, że oblała Cię bardzo, bardzo gorącą herbatą, przez którą miałaś potem dość mocne oparzenia.
Koziorożec: Za to, że walną Cię patelnią smarząc jajecznice w domu Weasley'ów.
Wodnik: Wcisnęła Ci do butów całe 34 tubki mocnego kleju, przez co nie mogłaś je przez dość długi czas zdjąć.
Ryby: Pod Twoją nieuwagę związała Tobie dwie sznurówki od trampek i gdy chciałaś zrobić krok, wyrżnęłaś na Snape'a, dostając miesięczny szlaban na czyszczenie nocników w Skrzydle Szpitalnym.
CZYTASZ
Zodiaki Harry Potter (tylko dla dziewczyn)
DiversosTytuł mówi sam za siebie, więc można to przeczytać.