Jaki kawał zrobią Ci Fred i George?

1.9K 40 88
                                    

Baran: Włażą Ci pająka za koszulkę.

Byk: Podmienią Ci różdźkę na zwykły patyk, a Ty się nie zorientujesz i w chwili, kiedy będziesz w niebespieczeństwie i będziesz chciała wyczarować zaklęcie obronne, niestety, coś nie pyknie i wylądujesz w skrzydle szpitalnym.

Bliźnięta: Ty im cały czas pomagałaś.

Rak: Na samym początku meczu walną Cię tłuczkiem i będą się tłumaczyć, że to przez przypadek, ponieważ myśleli, że Twoja głową to piłka (oczywiście to zmyślili, tylko szkoda, że nie przemyślą tego, że w taki sposób stracą ich jedyną i niezawodną obrończynie, która trafi do szpitala i przez to przeniosą mecz na inny dzień, a z tego co wiadomo, szybko nie wyzdrowiejesz...)

Lew: Napiszą do Ciebie list miłosny, podszywając się pod chłopaka Twoich westchnień.

Panna: Kiedy będziesz spała, wyniosą Twoje łóżko razem z Tobą na korytarz.

Waga: Dadzą Ci pudełko czekoladek, w geście przeprosin za poprzedni żart. Oczywiście z wielką chęcią je przyjmiesz, ponieważ; po pierwsze, jesteś głodna, a po drugie... CZEKOLADA! Kto jej nie lubi?! Wzięłaś je po czym poszłaś do swojego pokoju, otworzyłaś pięknie zapakowane pudełko. Chciałaś je już zjeść, ale przyszła znienawidzony przez Ciebie koleżanka i zabrała Ci je. Zjadła wszystko sama! Na kolejny dzień ta wredna babsko obudziła się z ogromnymi, czerwonymi pryszczami na twarzy. Przyszłaś do WS, a gdy bliźniacy Cię zobaczyli, to mało im oczy nie wypadły. Wtedy zaczęłaś dziękować w duchu tej podłej jędzy za to, że zjadła te czekoladki za Ciebie.

Skorpion: Posmarują Ci całą twarz pastą do butów.

Strzelec: Włożą wątróbkę do wszystkich Twoich butów.

Koziororzec: Pomalują Ci włosy w nocy na różowo (ciesz się, że na różowo, bo pomyliły im się farby, miał być rudy...).

Wodnik: To Ty ich sprankujesz (piszcie w komentarzu jak to zrobicie).

Ryby: Sprankują Cię piosenką ,,Żono moja''.

Zodiaki Harry Potter (tylko dla dziewczyn)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz