Baran: Wpadniecie na siebie tak, że mało się nie pocałujecie, przez co będzie niezręczna chwila ciszy.
Byk: Przez to, że na nią wpadniesz pójdziesz szybko do toalety, przebierzesz się w szatę i wyrzucisz tamte ubrania (w których ona Cię dotknęła) przez okno.
Bliźnięta: Przestraszysz się go i będziesz miała traume do końca życia, dlatego zawsze wszędzie chodzisz ze swoimi przyjaciółkami i zawsze będziesz im kazać chodzić przed Tobą.
Rak: Wchodząc do pociągu wpadniesz na niego i ubrudzisz jego nową koszulę, przez co zacznie się awantura...
Lew: Przytulicie się, przez co będziecie tarasować przejście innym ludziom, ale wy i tak nie będziecie zwracać na nich uwagi.
Panna: Przez tego mopsa wskoczysz na osobę stojącą za Tobą.
Waga: Pomyli Ci się ona z dementorem, dlatego zaczniesz ją bić.
Skorpion: Zaczniesz krzyczeć ,,O Matko Bosko! Idź ty szatnie jeden ode mnie i mnie więcej nie nawiedzaj!'', a Ron nie będzie wiedział co ma zrobić, bo go zatka.
Strzelec: Przez przypadek obleje Cię wodą, którą pił, po czym zacznie za ten incydent bardzo Cię przepraszać. Następnie będzie chciał jakoś wytrzeć Ci bluzkę... Skończy się na tym, że w pewnym momencie pociąg mocno zahamuje, przez co wyląduje na Tobie, co będzie wyglądać dwuznacznie i dość niezręcznie.
Koziorożec: Przestraszysz się go i dasz mu z liścia, a ten się spyta ,,A to za co?'', po czym zaczniecie się śmiać z zaistniałej sytuacji, a on poprosi Cię, abyś usiadła razem z nim w przedziale.
Wodnik: Zacznie się Ciebie pytać ,,Jak było na wakacjach i tym podobne?'', ale Ty wciąż masz na niego focha i nic mu nie odpowiesz, dlatego usiądzie razem z Tobą w przedziale, próbując z Tobą porozmawiać, a Ty nie będziesz zwracać na niego najmniejszej uwagi, ponieważ zaczniesz czytać książkę.
Ryby: Zacznie się III wojna światowa, tyle, że słowna i nie tylko, ale w niej będzie uczestniczyć tylko Ty i ona. (tak, nie lubisz jej, bo niedała Ci ściągnąć na sprawdzianie, a to wścibska baba!)
CZYTASZ
Zodiaki Harry Potter (tylko dla dziewczyn)
RandomTytuł mówi sam za siebie, więc można to przeczytać.