06

11 2 0
                                    

Bir elimdeki telefona bir de daha deminden beri horlayan Salim amca'ya bakıyordum. Emre Can şu an kesinlikle sinirden köpürüyordur diye geçirdim içimden. Haklıydı aslında. Kim isterdi ki tanımadığı birinden engel yemeyi. Ama şanslıydı çünkü o yediği engeli kaldırmıştım.

Durağın kapısı açılınca kafamı o yöne çevirmeden konuştum.

"Siktir ol git Barkın."

" Sanane pardon. Gececiyim bende .Kıçım mı donsun dışarda allasen. "

Yüzümü o yöne çevirip tısladım. Her üzerime diktiğinde oymak istediğim o ela gözleri yine üzerimdeydi.

" Gerekirse donsun. Hem, sen git Mehmet'le tavla oynasana."

Sırıtıp yanıma oturdu. Tiksindiğim gülüşü genişlerken konuşmaya başladı.

" Anlamıyorum ki kızım seni. Karezin mi var bana. Neden bu kadar sinir oluyorsun bana ? "

" Belli değil mi , bir de soruyorsun. Gıcıksın , salaksın, öküzsün , hödüksün. Hatta soluduğun nefes bile zarar lan bize."

Şuh bir kahkaha patlattı. Hayır hayır, bunu yapan kasıntı Barkın değildi. Mehmet'ti. Yanımıza bir sandalye çekip oturdu.

" Lan Barkın , yeminle sizi anlamıyorum. Neden aranızda bir düşmanlık var sizin?"

" Sanane!" Sesim olduğundan daha sert ve kesin çıkmıştı. Telefonum öttüğünde de onların dibimde olmasını umursamayarak mesajı okumaya başladım.

(22.31)

Emrecan: kızım seni bulayım hele bir bana attığın o engeli senin müsait bir yerlerine monteleyeceğim.

Hah, üzgünüm yakışıklım. O biraz zor.

Anonim: Bulursan montelersin yiğidim. DjehfbfkldbllgocnNhkvdkrlncö....

Emrecan: Birşncisi bana random atmayı kes ikincisi de ,

Emrecan: doğrusu sen şu aşık anonimken daha bir çekiliyordun.

Emrecan: Şimdi hiç çekilmez oldun. Baya baya sıçmalıyorsun.

Anonim: Yani ,,,

Emrecan: Yanisi fabrika ayarlarına geri dön.

Anonim: Oldu canım. Yanında ne istersin?Çay, kahve.

Anonim: Birincisi hayatta olmaz. Ben hâlimden memnunum. Bu yeni anonimi de sevdim. İkincisi de ,

Anonim: Sen engel atarsan bende random atarım YİĞİDİM.  Anlayacağın 
İNTİKAM İS COMİNG...

Emrecan: Capslock' u kapat.

Anonim: Allah aşkına ne oldu , söylesene. Beynine gece gece saksı mı düştü. Neden benimle hiçbir şey olmamaış gibi mesajlaşmaya başladın?

Emrecan: Zuhal' le ayrıldım.

Anonim: Hiç şaşırmadım.

Anonim: Anlatmak istersen dinlerim.

Emrecan: Birde,

Emrecan:  evet , aklıma gerçekten de saksı düştü sanırım.

Anonim:  Nasıl yani?

Emrecan: Anlayacağın , bana değer veren kişiye değer vermeye karar verdim.

Emrecan: Veremsem bile değer vermey çalışacağım, emin ol .

Anonim: Ben bile şok, eyvah!

Bir bölüm sonu daha . Neler geliyor , neler.

Bu arada takılmayın benim saçma noktalamalara kafama göre takılıyorum.

Anonim:bir Taksici MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin