Ze is gewoon van me weggelopen!
Hoe durft ze ? Ik voel mijn ogen langzaam rood worden van woede." en hoe ging het ? " vraagt Gale terwijl hij de kamer inloopt.
" nou, toen ik haar op ging halen was ze super kwetsbaar, maar later toen ik haar over mates vertelde heeft ze me verteld dat ze mijn mate nooit zal zijn en dat ze hier wel wegkomt.
En daarna is ze naar boven gegaan en heeft ze gezegd dat ik een idioot ben. " antwoord ik droog
Gale loopt naar me toe totdat hij voor me staat.
" het komt wel goed, ze is nu hier en ze kan niet weg. "
Ik knik zachtjes.
*
" wat ben je aan het doen? " vraag ik haar als ik de slaapkamer binnenkom waar ze is, wat ook mijn kamer is maar dat weet ze alleen nog niet .
" niks " antwoord ze onschuldig.
" niks , je hebt mijn hele kamer overhoop gehaald " schreeuw ik terwijl ik naar de spullen wijs die op de grond liggen.
" je moet nu eens goed luisteren, je bent mijn mate, maar er zijn een paar regels "
" ten eerste , luister naar wat ik zeg " zeg ik terwijl ik langzaam haar kant op loop.
" ten tweede ,probeer niet te ontsnappen want dat gaat je niet lukken. En als je het probeert zitten daar consequenties aanvast "
Ik stap weer 2 stappen naar voren terwijl ik dat zeg, zij stapt daardoor 2 stappen naar achter , tegen het bed aan. Waardoor ze zich zachtjes op het bed laat zakken.
" ten derde , gedraag je normaal tegen mij en tegen mijn vriend Gale, zeg dus geen idioot meer tegen mij. Er kunnen namelijke onplezierige dingen gaan gebeuren als je dat wel doet. "
Ze slikt zachtjes terwijl ik dat zeg, waar is haar moed nu hè?
Ik loop naar het bed toe , hoe dichterbij ik kom , hoe verder ze op het bed kruipt.
Ik ga zachtjes op het bed zitten en ik leun over haar heen, ik hoor haar hart hevig kloppen.
" wees dus gewoon een lief en onschuldig meisje die nu alle rommel gaat opruimen " fluister ik zachtjes in haar oor. Ze huivert zachtjes door mijn adem in haar nek.
Ze kijkt me met angst in haar ogen aan, als ik de reactie heb die ik wou sta ik op en loop ik naar de deur. " ruim alles netjes op, ik kom het straks controleren "
" wacht wat ? Doe het lekker zelf! " roept ze, ze durft dus toch wel tegen me in te gaan.
" hebben je ouders je nooit geleerd dat je je eigen rommel moet opruimen " zeg ik terwijl ik me omdraai en ik geamuseerd in haar groene ogen kijk.
Ze kijkt me boos aan, " ze hebben je dat vast wel geleerd dus veel plezier met opruimen "
Daarna loop ik de deur uit." jij ido- "
" ik zou het niet doen als ik jou was " roep ik.
Daarna hoor ik haar zachtjes zuchten.
*
Ik sta in de keuken met mijn handen in mijn haar. Hoe gaat ze me ooit als mate accepteren? En hoe gaan we überhaupt ooit gelukkig samen kunnen leven?
Kijk, ik weet dat haar ontvoeren misschien niet het allerbeste idee was , maar kom op ! Ik wacht al zo lang op een mate !
Gale komt de keuken inlopen
" en hoe gaat het met haar mee nemen omdat ik het wil maar ze snapt het allemaal zodra ik het haar uitgelegd heb " vraagt hij grijnsend." oke , ik geef toe , het loopt niet helemaal volgens plan "
" Mijn mate is te koppig , ik had verwacht dat ze natuurlijk bang zou zijn en dat is ze ook . Maar ik had niet verwacht dat ze ook nog tegen me in zou gaan " vertel ik.
" misschien moet je haar laten zien wat er gebeurt als ze niet luistert? Of laten zien dat we ook gemene vampiers kunnen zijn " zegt hij terwijl hij zijn handig over elkaar wrijft.
" dat kan werk- "
Ik word onderbroken als ik een klap van boven hoor." Liv " grom ik zachtjes voordat ik razend snel naar boven ren met Gale achter me aan.
Hey lieve lezers , ik heb echt het idee dat het echt heel lang geleden is dat ik heb gepubliceerd, maar het is een week geleden.... ach ligt vast aan mij!😅😂😂Maar wat vinden jullie van dit hoodstuk? Laat het weten!😘
X Candie
JE LEEST
Kidnapped by My Idiot Mate
Vampire" w-wat wil j-je van me ?" Vraag ik met een trillende stem terwijl hij mijn polsen hardhandig samenbindt. " dat zul je vanzelf wel zien " antwoord hij zonder een stukje emotie. Hij is zeker boos van het weglopen en van de wond. Hij laat zijn hand s...