• voorwoord •

5.7K 103 14
                                    

Hey lieve lezers, voor dat je dit boek gaat lezen wil ik eerst even een paar dingetjes hebben gezegd

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hey lieve lezers, voor dat je dit boek gaat lezen wil ik eerst even een paar dingetjes hebben gezegd.


• Ten eerste, leuk dat je op mijn boek heb geklikt. Ik hoop ook dat je mijn boek met plezier gaat lezen

• Ik ben wel pas net bezig met schrijven, het is mijn een van mijn eerste boeken dus het is het verre van perfect.

• Als je niet tegen spelfouten kunt klik dit boek dan onmiddellijk weg ! Er gaan namelijk echt wel spelfouten voorkomen , al wil ik dat het liefst verkomen

• De hoofdstukken zijn altijd boven de 600 woorden. ( proloog wijkt hier wel vanaf )

• Geen haatreacties ! Je mag wel je mening geven en ik ga echt niet dood van een beetje kritiek maar gewoon geen echte haat.

Ik doe namelijk heel erg mijn best om dit zo goed mogelijk te schrijven en ik stop er ook best veel tijd in.

• En een van de belangrijkste dingen. Dit boek is van mij ! Zelf bedacht, zelf geschreven. Dus niks overnemen! Anders vind ik je!.....

• Hier nog even de flaptekst:

" w-wat wil j-je van me ?" Vraag ik met een trillende stem terwijl hij mijn polsen hardhandig samenbindt.

" dat zul je vanzelf wel zien " antwoord hij zonder een stukje emotie. Hij is zeker boos van het weglopen en van de wond.

Hij laat zijn hand strelend over mijn nek heen gaan.

Ik wil een stap achteruit zetten maar zijn arm om mijn middel laat dat niet toe

Hij plaats een hand onder mijn kin en tilt mijn hoofd zachtjes op. Ik vermijd zijn blik

" we gaan zo een stukje rijden en ik wil dat je je mond houd , begrepen
? "

Ik schud  trillend mij hoofd. En ik kijk hem recht in zijn ogen, iets wat ik beter niet had kunnen doen.

Want door die rode iris besefte ik opeens wat er tegenover me stond.

Volgensmij heb ik nog nooit zo hard geschreeuwd.

*als je het nog niet in de beschrijving hebt gelezen, ik ga niet meer verder met dit  boek

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

*als je het nog niet in de beschrijving hebt gelezen, ik ga niet meer verder met dit  boek.

Maar als je het toch gaat lezen, heel veel leesplezier, heb je vragen vraag ze.

X Candie

Kidnapped by My Idiot MateWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu