Ovo pišem tebi.
Nadam se da ćeš ovo jednom da pročitaš i da ćeš zapravo skontati da mi je mnogo stalo do tebe i da mi nisi bilo ko u životu.Volim da pišem.Nastojim da budem pisac.Shvati me,sve što mi kažeš ili učiniš biće negdje zapisano.Stvaram historiju.Gledala sam u tebe kao da si postavljao zvijezde na nebu.Kao da si moj čitav univerzum.Sad te više i ne mogu pogledati.Ti me ponekad pogledaš i tim svojim očima me ubiješ.Znaju nam se susresti pogledi.Pogledi su punog kajanja i "šta ako" pitanja.Nismo se gledali kao drugovi.Sigurno nismo.Dječače najljepših očiju razočarala sam se u tebe.Znaš i sam da nema ništa gore nego kad se čovjek razočara,ljutnja prođe,sreća dođe ali eto praznina ostane.Razlog što sam razočarana jeste zbog toga kad sam izjasnila zašto moramo da budemo prijatelji okrenuo si mi leđa kao da ti nisam značila i počeo da letaš za drugim djevojkama.Drugu si ispričao da me ne voliš,nego da me obožavaš.Drugaricama si pričao da te zaboli za mnom i da zapravo se nećeš truditi oko mene.Žao mi je što sam te povredila.Žao mi je što sam učinila takvu nepravdu prema tebi.Ali ponajviše mi je žao to što sam te gledala kao drugačijeg dječaka ali ti si prikazao da nisi.Ponašao si se kao neka muškaraća prema svojim drugaricama kako bi ispao da nemaš osjećanja,kako bi rekli da si jak,kako je lijepo povrediti drugu osobu.Nema veze ja sam navikla na ove scene.I neću ovo uzeti za zlo.Za sve ovo ja krivim sebe i krivit ću.Samo kreni dalje i budi sretan.Ako te druga djevojka usrećuje budi s njom jer želim da se smiješ,želim da doživiš ono što sam ja s tobom.Samo kreni dalje i zaboravi da smo išta bili.Zaboravi da smo razmjenjivali riječi kasno u noć,grlili se najjače i najljepše.Zaboravi one oktobarske dane.Zaboravi.Bolje je za oboje da izbrišemo ove trenutke iz glave.Nastavi dalje dječače.Nastaviti ću i ja kad tad.Samo se ti čuvaj i budi dobro.
YOU ARE READING
Ringišpil
RomanceUgasila sam svoje svjetlo kako bih zagrlila tvoj mrak.Moj smiraj i nemir.Moj prijatelj i moja ljubav.Evo ovdje ću vam pisati o osobi koja je potpuna drugačija od ostalih.Pisati ću kratke poezije i priče o njoj. *inicijali voljene osobe*