Uçak yolculuğu benim için sorunlu geçti . Hem yol cok uzundu hemde türbülanslardan dolayi midem bulanmıştı .
Havaalanindan hemen sehir içine giden dolmuşlara bindim . Cok heycanlıydım
Gelmeden önce ufak bi arastırma yapıp hem kendime uygun hemde güvenli sayilacak bir yer bulmuştum .
Otobüsten inip kalacağım otele doğru yürümeye başladım .
- İyiki navigasyon var yoksa kaybolurdum .
Birden dalıp dışımdan konuşmuştum ve yanımdan geçen kızlar bana bakıp kıkırdamışlardı . Neyseki onları umursamadan yoluma devam ettim.
Yaklasik 15 dakika kadar yürüdükten sonra otelin önüne geldim . Aslına bakılırsa dışardan o kadar da güvenli gelmedi bu yer bana ama vakit öğleyi coktan gectiği için ev bulmam neredeyse imkansızdı . O yüzden bugünlük idare edip yarın sabah erkenden ev aramaya çıkacaktım .
Otelin içi sandiğimdan da berbat cıkmıştı . Banyosu , lavabosu kısaca heryer çok pisti . Kısa sürede hava kararmıştı ve ben dışarının güvenli olup olmadığını bilmediğim icin dışarıya cıkmaktan vazgeçip yanımda getirdiğim atıştırmaliklari yedim .
Uzun bi yolculuk yaptığım için hala bitkin ve yorgun hissediyordum o yüzden erkenden yattım .
Sabah kalkıp hazırlandım ve sabahın o sessiz , hafif soğuk havasına kendimi bıraktim .
Erkenden emlakçıların açık olmayacağını bildiğim icin önce karnimi doyurmak için kahvalti yapabileceğim bir yere girdim hemen .
Olamaz korelilerin yemeklerinden hiçbiri bizim damak tadımıza uymuyor. Baktığım yemeklerden hicbiri lezzetli gorünmüyordu bende tok olmam gerektiğini düşündüğüm icin ve içlerindede sadece pilav lapasi bizim yemeklerimize benzediği için ondan sipariş verdim .
Biraz bekledikten sonra yemeğim geldi .
Ne kadar çabalasamda çubuklari kullanamamıştım- Bakarmisiniz ?
Garsona seslenmistim . Cok fazla müşteri olmadıgı icin hemen duyup geldi
- Buyrun efendim
- Bi kaşık alabilirmiyim lütfen . Çubuklari pek kullanamiyorumda
- O pardon efendim hemen getiriyorum
-Teşekkür ederim
Kisa süreden sonra hemen getirdi . Ben çok acıkmıştım hemen yemeye koyuldum ama pilav lapalari aşırı derecede lapa ve cok tuzsuzdu . Yinede yedim burada yemek yemeye alışmam baya uzun sürecekti galiba .
Hesabi ödedikten sonra ciktim
Bi emlakçiya gidip kücük güvenli ve mümkünse eşyali bi ev kiralamak istediğimi söyledim o da ellerinde buna uygun üç tane ev olduğunu ve istersem hemen gezebileceğimizi söyledi .
Hemen ofisten ciktik . Ilk iki evi gezdik ama benim icime pek sinmemişti . Ögleyi gecmisti ve üçünçü ev benim son şansimdi eğer o da olmassa otele dönmek zorundaydim ve ben oraya dönmeyi kesinlikle istemiyordum .
- Mükemmelll !!
inanilmaz son ev gercekten de cok guzeldi minik bi yatak odasi ve oturma odasiyla birlesik bi mutfagi vardi . Çatı katıydi güvenliğide son derece iyiydi . Emlakçıyla anlaşip evi tuttum bugünde taşınabilecegimi söylediğinde benden mutlusu olamazdi herhalde . Otelden çıkışımı yaptiktan sonra hemen taksiye binip evime geldim . Burasi bana Türkiyedeki evimi hatirlatiyordu . Oradaki cati katina benziyordu biraz . Hem temiz hemde güzeldi . Herşeydende önemlisi benim sıcak yuvam olabilirdi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARLAYAN YILDIZ 🌟☄
JugendliteraturSiyah , gökkuşağının içinde neden bulunsun ki tüm gece onun esiri altındayken . Koreye gidip parlayan bi yildizin acikli ama bi o kadar da ilginc hikayesi .