KADERİM

23 2 1
                                    

( Iste kaderimin bir sonraki donemeci )

Gunler devam ederken şirketlerin stajyer alimlari yapacagini duydum . Dans konusunda baya ilerlemistim . Ara ara kendi kendime ses calismalarida yapiyordum . Secmelere internet uzerinden ön kaydimi yaptirdim . Bi ingilizce bi turkce sarki ve yuzumun yandan ve onden cekilmis fotografiyla dans videosu istiyorlardi .

Cok fazla basvuru oldugu icin 3 hafta oylece bekledim hicbir haber gelmedi tam 4.haftaya girerken e-mailime gelen bildirimle buyuk bi heyecana kapildim ilk elemem olumlu gecmis 1 hafta sonra beni ikinci elemeye cagiriyorlardi .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Iste o an gelmisti eleme gunu . Cok heycanliydim uzerime rahat dans edebilecegim ayni zamanda da şık bir kyafet giyindim . Elemenin oldugu binaya geldim ve salonun onunde beklemeye basladim . Burasi cok kalabalikti ve birden secilemeyecegim korkusuna kapilmistim .

Salona gectim oncelikle adimi , soyadimi, nereli oldugumu ve yaşımı sordular daha sonra şarki soylememi istediler . Hem ingilizce hemde korece şarkı sòyledim ardindanda dans ettim . Beni secmeecekleri korkusuna kapildigim icin rahat bi sekilde yaptim bunlari kendimi bi dahaki secmelere daha iyi hazirlayacagimi düşünüyordum.

**********

Aradan tam bi ay gecti caffedeyken telefonum caldi :

- Iyi gunler

- Buyrun iyi gunler

- İz hanimla görüşcektim

- Buyrun benim

- Tebrik ederim iz hanim ilk elemeyi gectiniz

- Gercekten mi . Inanmiyorum cok tesekkur edermm

- Rica ederim . Musaitseniz eger yarin şirketimize gelin

- Tabikide efendim . Çok teşekkür ederim yarın görüşmek üzere .

-Rica ederim iyi günler .

Sabah erkenden hazirlanıp şirkete gittim . Telefonda görüştügüm bayanin söylediği başkan yardımcısıyla gorüştüm . Bana hmen şirket apartmanina taşinmami soyledi . Anlaşmayı da imzaladiktan sonra evime döndüm eşyalarımı toplamak icin . Toparlandıktan sonra şirket arabasını çağırdım ve beni aparta götürdüler .

Sabah erkenden çalışmalara başlayacağım icin bugün dinlenmem gerektiğini soylediler . Bende eşyalarimi yerleştirip parttaym çalıştığım işyeri sahiplerini arayip artık çalışmayacağımı söyledim .

Sürekli sabah erken kalktığim icin yine erkenden kalkıp hazırlandım . Kahvaltımıda yaptıktan sonra aşağıya inip sirket otobusune bindim . Bana günlük bi çizelge verdiler hergün ona gore hareket edecektim . Bu cizelgeye gore sadece 6 saatim boştu ve ben o alti saatte uyumam gerekiyordu .

Dans ve ses çalışacağim salonu , kafetaryayı ve bazı bilmem gereken yerler gösterildikten sonra beni yalnız bıraktilar . Dans salonunda rast gele muzikler caliyordu bizim bu muziklerde once pratik yapmamiz gerekiyordu .

Ögle arasi oldu kafetaryaya gittim . Burada genellikle grupla yada tek oturuyorlardi . Grupla oturanlar şirkete grup olarak girmis olanlardi ama bunlar toplasan 3 grup ancak ederdi diğer herkes tek oturuyordu ve hiçbiri birbirleriyle konuşmuyorlardı . Bende kafeteryanin en kösesindeki masaya oturdum . Gozlem yapiyordum yine . Hersey guzeldi temiz ve duzenli . Buraya gelmekle iyi bi karar verdigimi düşünüyordum .

**************

Aradan tam bi ay gecti ben ayni maratonda hız kesmeden çalısıyordum amacım bi an önce çıkış yapmaktı .

Yemek yemek icin kafeteryaya indim . Her zamanki gibi köşedeki masama gectim . Yemek yerken birden bi tartışma sesi geldi iki kiz tartışıyordu . Biri diğerine celme takmış , yerdeki kızın uzeri mahvolmustu . Herkes çelme takan kıza vur vur diye bagırıyordu . Bi kaç kez karnina tekme alan yerdeki kiz acidan ağlamaya başlamıştı

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 30, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PARLAYAN YILDIZ 🌟☄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin