İŞTE ŞİMDİ BAŞLIYORUZ

15 2 0
                                    

Sabah 4:30 da kalktim iyice karnimi doyurduktan sonra giyinip cıktım . İlk günden işleri aksatmamam gerekiyordu .

Sütleri dagıtmam icin bana bi bisiklet vermişlerdi işim bittikten sonra aldığım yere bırakmam şartıyla . Sütleri bisikletin ön sepetine koyduktan sonra hemen başlamam gereken yere geldim . Zaten bi kac sokağa dağıtmam gerekiyordu . Burasi zenginlerin oturdugu yere benziyordu güzel ve sessiz bi semtti .

Dağıtım işleri bittikten sonra bisikleti teslim ettim ve hemen ücretimi almıştım . Aslında bu iş çok hoşuma gitmişti hemen parami vermeleri çok güzeldi . Arada onbeş dakikam kalmıştı . Hayvanları teslim almam gereken yere yakın bi yerdeki bankın üzerine oturdum ve Choi amcanın verdiği dağıtımdan artan sütü içmeye başladım . Bi yandan da burada yaşamaya başlamanın iyi mi yoksa kötümü olduğunu düşünüyordum . Bu benim kararımdı ve eğer işler kötü giderse bütün sorumlusu bendim . Ve işin en kötü kısmı ise ailem şuan hayatta değildi , yani beni koruyacak hiçkimsem yoktu.

Vakit geldiği için hemen hayvanları alacağım yere gittim . Bu iş hem kolaydı hemde çok zevkli . Ben hayvanlari özelliklede köpekleri çok seviyordum . Ilk etapta çok fazla değillerdi galiba ilk seferlerde beni deneyeceklerdi iyi bakıp bakamadığımi ve sayıları arttikca ucretimde artcakti . Bi süre gezdik hatta ben onlarla oynadim . Şansimizdan hava da güzeldi . Vakit yaklaştıği icin hayvanlari aldığım yere geri götürdüm . Teslim ettikten sonra . Diğer iş yerime doğru yola koyuldum .

İşleri kabul ederken birbirine yakin olmalarına özen gösterdim cünkü saat araliklari çok kisaydi . Üçüncü işim hamam temizliğiydi . Üzerimi değiştirdikten sonra hemen işe koyuldum . Burasi çok kalabalikti ve insanlar sürekli bişeyler yiyorlardi . Temizlemek benim için baya yorucu oldu . Yinede heryeri tertemiz yaptım . Chang Yeol teyzede işimi beğenmiş olcakki yarında gelmeyi unutma sakin dedi . Paramı da verdikten sonra ninenin yemek salonuna oradan tavukçuya , coffeye ve dans salonuna gittim . Her seferinde iş verenler yaptığım işi cok beğendiler ve parami odediler . Dans okuluda gayet iyi ve düzenliydi . Buradan kurs almayi kafaya koymuştum . Dans okulundan da çıktıktan sonra evime gittim . Önce ılık bi duş daha sonra yemek yedim ve biraz nette takıldıktan sonra uyudum . Sabah yine erken kalktim ve ayni maratonda devam ettim . Aslında gün geçtikçe alışıyordum ve işler daha kolay geliyordu .

Günler böyle geçip gidiyordu haftasonlarim boştu ve henüz çalışabileceğim uygun bir iş bulamamıştım . Aradan iki hafta geçmişti.
Ve yarın sevdiğim K-pop şarkıcılarının imza günü oldugunu öğrendim . Evde boş durmaktansa oraya gitmeye karar verdim .
.
.
.
.
Sabah erkenden kalktım kahvalti yapip saclarimi yikadim ve giyindim . Cok gec kalmak istemiyordum çünkü imza gunleri çok kalabalik oluyor ve imzalatamadan geri dönme ihtimalim var butun gunumu harcayıp oraya gidip imzasiz donmek istemiyordum . Otobüse bindim imza olacak salona gittim , salonun loş bir havasi vardi; ortada uzun bi masa 9 sandalye mikrofonlar falan . İcerisi dolmaya başlamişti bile ufak tefek olduğum icin kalabaliği gecip girmem hatta yer bulmam çok kolay olmuştu .

Bi saat sadece şarkilarını dinlettiler tabikide ben bi saat boyunca kulagımi sağır edecek derecede cığlık atip aglayan kizlarin sesini duymaktansa aynı müziği kulakliktan dinlemeyi tercih ettim . Kapşonumu kafama cektim kulakliklari taktim hafif yatar bi pozisyon alip beklemeye başladim . Onlarin muzikleri beni hayata bağlıyordu çok seviyordum . Hatta kore şarkilarinin sadece bu gruba ait olanlarini dinliyordum . Ama diger kizlar gibi onlar icin aglayip yada ciklik atmak bana göre bisey degildi .

-Sonundaa !

Sonunda gelebilmişlerdi salona çıktilar once en son cikan şarkilarini soyleyip dans ettiler . Bu kismi çok güzel ve havaliydi . Daha sonrada yerlerine oturdular . Cok az bi konuşma yapip hemen imzalamaya başladilar . Kizlarin ciğlik atmalari ve onlara dokunmak istemeleri cok sacma geliyordu bana . Icimden

PARLAYAN YILDIZ 🌟☄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin