მალე ზარიც დაირეკა და გაკვეთილებიც მორჩა.
- იუნგი მე გავალ ცოტახანი და მალე მოვალ.
- კარგი ჩიმჩიმაა.
უკვე 15 წუთია ჯიმინი არ ჩანს,ცოტა არ იყოს ავღელდი.
გარეთ გავედი რათა მენახა თუ რაში იყო საქმე.
ყველაგან ვეძებე,მაგრამ ვერსად ვიპოვე.
ტელეფონზეც დავურეკე,მაგრამ არ აიღო.
- ღმერთო ჯიმინ სად ხარ?რატო არ იღებ?
მას ყველგან ვეძებდი,მაგრამ ამოდ.
ბოლოს კი ერთი ოთახი იყო დარჩენილი.
შევიხედე და....
- ჯჯ..ჯ...იმინ.
Jimin's P.O.V
ჯანდაბა ეს იუნგიმ დაინახა.ღმერთო რომ დავკარგო მერე რა ვქნა? მის გარეშე მოვკვდები.
- ი...იი...უნნ..გი ე..ეს ესს
- რა ეს??რა ეს გეკითხები.
- მ..მეე
- გამო გარეთ.
- იუნგი გთხოვ მისმინე.
- ჯიმინი გამოდი გარეთ მეთქი
- კარგი.
- მისმინე ამიერიდან არ გამეკარები,ხმას არ გამცემ,არ მომიახლოვდები,არ შემეხები,ჩემი.ცხოვრებიდან წაეთრევი და აღარც დაბრუნდები.
- იუნგი გთხოვ,გთხოვ ნუ მიმატოვებ.
- აჰაჰ,ანუ მე ვარ ხო კიდევ დამნაშავე?
- გეხვეწები მაცადე რა,მინდა აგიხსნა რაც მოხდა.
- ოჰჰ ჯანდაბა ხო,მიდი დაიწყე.
-ეს რაც შენ დაინახე,ყველაფერი ცუდად გაიგე. მე მიასთვის არ მიკოცნია.მიამ თავად მაკოცე,იუნგი გთხოვ მისმინე,გევედრები არ გამწირო.
- ღმერთო ასე არავის არ მოვუტყუებივარ.
- არა იუნგი ყველაფერს ვფიცავარ,მის კოცნაზე ვერაფერი ვიგრძენი,როგორ უნდა მეგრძნო როცა...როცა მ..მმ.ეეე
- რას ბურდღუნებ დათვივით?ამოღერღე.
- იუნგი მიყვარხარ. ერთი ნახვით შეყვარების გჯერა??მე კი ზუსტად მაშინ დავიჯერე,როცა შენ შეგხვდი.შენ მაგრძნობინე ეს გრძნობა.მიყვარხარ,მიყვარხარ,მიყვარხარ სიგიჟემდე მიყვარხარ.ამას მილიონჯერ ვიტყვი და არ დავიღლები ამით გესმის?
-მმეე...ჯიმინი მეც მიყვარხარ,მეც სიგიჟემდე მიყვარხარ ჩემო პატარა.ყველაფერს მირჩევნიხარ,ამას კი ვერა და ვერ ვხვდებოდი.
მისი პატარა და ულამაზესი სახე ხელებს შორის მოვიქციე და ტუჩებში მოწყვეტით ვაკოცე.
- ყველაზე ტკბილი ხარ პატარავ. ყველაზე ლამაზი და სექსუალური.
YOU ARE READING
მხოლოდ შენ და სხვა არავინ!
Fanfictionფიკი შუგასა და ჯიმინზე,რომლებსაც ერთმანეთი თავდავიწყებით უყვართ,მაგრამ მათ დიდი წინაღობა ელოდებათ წინ ვნახოთ, როგორ განვითარდება მოვლენები.