Agron, Norfalk'ta ilk gecesini geçirmişti sabah sekiz gibi yatağından kalktı.Yandaki yatakta yatan Jon'a baktı,uyuyordu.Gamballom'un kendisine verdiği büyü kitabının kapağını açtı incelemeye başladı.Kitapta eğlence büyüleri,savunma büyüleri , karabüyüler vb. vardı.Gözü "Panusa laneti" adlı bir büyüye kaydı, Büyü ilk kez Galadriel Edwards tarafından kullanılmıştır diyordu.
Sonra Jon'un günaydın deyişini duydu.
-Günaydın
-Erken kalkmışsın, dedi Jon.
-Evet tam uyuyamadım aslında
-Tabii uyuyamazsın bu Norfalk'ta ki ilk gecendi.Burası sihirli ve sandığından daha karmaşıktır.
-Nasıl yani?
-Demek istediğim Norfalk'ta büyü yapmasan bile büyü bir şekilde seni etkiler.Düşünsene Dünyadasın her zamanki şeyleri yapıyorsun sonra birgün bir Elf görüyorsun ve bu Elf'le birlikte sihirli bir diyara geliyorsun, buradaki her şey sihirli; ağaçlar,böcekler,kuşlar bunlara alışman zaman alacaktır.
Jon, bunları söyledikten sonra kapının olduğu taraftan alkış sesi gelmeye başladı.
-Bay bilmiş neler biliyormuşta bizim haberimiz yokmuş!,dedi kahve rengi saçlı, elinde birkaç tane kitap olan kız.
Jon,cevap verdi.
-Sana da Günaydın Lena.
-Ah evet, 'günaydın'.Kahvaltıya gelmiyormusunuz?.
-Senin sayende insanın iştahı kaçıyor çok yeteneklisin bu konuda.
-Çok komik
- Hem bu arada asıl bilmiş gibi davranan sensin.
Agron araya girdi:
Çocuklar isterseniz artık kahvaltı yapmaya gidelim!
Haklısın Agron hadi gidelim kahvaltiya; Jon senin iştahın kaçtığına göre kahvaltıya gelmezsin herhalde değil mi?, dedi Lena.
-Benimle uğraşmayı ne zaman bırakacaksın
-Seninle uğraştığım falan yok!Çocuklar! artık gidebilirmiyiz şu kahvaltiya, dedi Agron sert bir şekilde.
_______
Üçü beraber kahvaltıya gittiler masada dokuz,on civarı çocuk vardı.Masanın bir başında Gamballom'un yeri ayrılmıştı,diğer tarafada Agron oturdu.Lena ve Jon'da Agron'un sağ ve sol yanlarına oturdular.Aradan biraz zaman geçti Gamballom odasından çıktı ve kendisi için ayrılan yere geldi
'Günaydın Çocuklar' buyrun kahvaltıya başlayabilirsiniz, dedi.
Agron'un iştahı yoktu biraz atıştırdı sonra masadan kalktı kapıya doğru yöneldi ve dışarı çıktı yaşlı çınar ağacının yanına geldi kulübeye baktı sonra ağaca oturdu.
Birden kulağına bir ses gelmeye başladı:
-"Hey billy orada öyle tembel tembel oturacağına kazmaya ne dersin!.
-Buvada şiiv yazıyovum senin dediğine bak.
Agron sesin geldiği yöne doğru ilerledi ve merhaba, dedi
-Merhaba
-Siz cüce'misiniz?
-Sen kime Cüce diyorsun heh seni sıska.
-Ben öyle demek istememiştim ben sadece
-Billy beni bırakta kendini birşey sanan şu ahmağın dersini vereyim
-Sakin ol bobby.Çocuk kötü bir şey söylemek istemedi.
Evet biz cüce'yiz ve burada kazı yapıyorduk.Peki sen ne yapıyorsun burada?
-Benim adım Agron Gamballom'un yanında yaşıyorum, kahvaltımı yapmış dışarıda oturuyordum ki bir ses duydum ve buraya geldim.
-Benimde adım Billy buda kardeşim Bobby biraz sinirlidir kusura bakma.
-Sorun değil.Siz ne kazısı yapıyorsunuz burada?
-Maden arıyoruz, Altın madeni.
-Eviniz burada mı?
-Hayır şu karşıda ki dağın eteklerinde bir kulübemiz var.
Benim gitmem gerekiyor arkadaşlarım beni merak etmiştir dedi Agron, ve Gamballom'un kulübesine doğru yol aldı.
Jon ve Lena kulübenin dışında onu bekliyorlardı.
Jon, Agron'a sordu:
Sen neredeydin Agron? Çok endişelendik.
-Endişelenecek bir şey yok sadece biraz ormanda dolaştım o kadar.
Neyse hadi içeriye geçelim birazdan ders başlayacak diye ekledi, Lena.________
Gamballom odaya girdi ve herkes kitaplarını açsın dedi.Ders iksir dersiydi.Agron'da Gamballom'un kendisine verdiği kitabı açtı.
Gamballom söze başladı:
Çocuklar iksir dersi bir büyücü için çok önemlidir o yüzden beni dikkatle takip etmenizi istiyorum, dedi.
Bugün hastaları tedavi etmek için plank çiçeği özünden elde edilen halk arasında şifa iksiri olarak bilinen "Plank iksir'inden" bahsedeceğim.
Bu iksir Panusa laneti hariç diğer tüm lanet ve büyülerde işe yarar ama zamanında verilmesi lazım.Hee birde bu iksir gereğinden fazla ya da az verilirse iksir verildiği kişide yan etki gösterecektir.
Şimdi önünüzdeki plank çiçeğinden bu iksiri elde etmeye çalışın ama dikkatli olun Plank çiçekleri duygusaldır eğer onları üzerseniz çiçek özünü almanız çok zorlaşacaktır ,dedi.
Agron, iksir kitabını eline aldı ve plank bitkisi hakkında birkaç şeye baktı sonra bitkiyi incelemeye başladı.Bitkinin çiçek kısmını eliyle okşadı ve elini çiçeğin etrafına saracak şekile getirdi.Elini çektiğinde elinde toz gibi duran çiçek özlerini fark etti, plank çiçeği özünü aldı ve kitapta yazanların aynısını yaptı.Rengi pembe ve kırmızı arasında olan bir iksir oluştu, diğer çocuklara baktı hala iksiri yapmaya uğraşıyorlardı.
-Agron sen iksiri yapmışsın , dedi Lena.
-Evet biraz zorlandım ama yinede başardım.Senin iksirin ne durumda?
-Plank çiçeği özünü aldım ama hala iksiri yapamadım, ne kadar plank özü koyacağımı ayarlayamadım.
-Plank özünü ayarlamaya çalışma bence bırak kendiliğinden olsun.
Lena, Agron'un dediği gibi plank özlerini kendiliğine bıraktı birkaç dakika bekledi sonra iksir Agron'unkiyle aynı rengi aldı.
Başardım dedi başardım Agron.
-Tavsiye için teşekkürler.
-Yapabildiğine sevindim Lena.
Agron ve Lena Jon'a döndüler:Jon iksiri yapmayı başardın mı?
-Ben mi ben şey eee hayır yapamadım.
-Yapsan şaşardım zaten Jon ,dedi Lena.
-Sen sanki Agron yardım etmese iksiri yapabilecektin çok bilmiş.
-Bana bir daha çok bilmiş dersen seni kendi ellerimle öldürürüm Jon!
Tamam tamam sakin olun çocuklar kavga etmenize gerek yok diyerek araya girdi Agron ve devam etti;
Dersten sonra ormanda gezmeye gitmek isteyen varmı?
İyi bir fikir aslında bende sıkılmıştım sürekli burada olmaktan , dedi Lena.
-Peki sen Jon bizimle geliyormusun?
-Tabiki de geliyorum tüm günümü burada geçirmek istemem.
Agron,Lena ve Jon konuşurlarken Gamballom onların yanına geldi ve beyler , Mrs. Lena derste olduğunuzu biliyorsunuz değil mi? Lütfen derse odaklanalım.
-Üzgünüm Mr. Gamballom sadece dersten sonra ne yapacağımızı konuşuyorduk.
-Mr. Merlin sizce derste bu gibi şeylerin konuşulması doğru mudur?
-Doğru değildir efendim haklısınız Üzgünüm.
-Evet bu arada bana profesör Gamballom diyebilirsiniz dedi, Gamballom.______
Ders bitince üçü beraber dışarı çıktılar Agron yanına büyü kitabınıda almıştı.
Jon, Agron'a sordu:
Agron biz ormanda gezmeye gitmiyormuyuz?
Evet niye ne oldu ki? Diye cevap verdi Agron.
-Yanına büyü kitabını aldın bende acaba başka birşey mi yapacağız diye düşündüm.
-Normal birşey düşünsen şaşardım Jon ama bu da bir gelişme en azından düşünmüşsün.
Biraz yürüdüler sonra Agron Elrond'u gördü ve onun yanına gitti:
-Merhaba Elrond
-Merhaba Agron
-Sabah seni kahvaltıda göremedim, neredeydin?
-Benim, yapmam gereken bazı işler vardı bu yüzden sabah erkenden kulübeden ayrıldım.
-Geri geldiğine sevindim.
-Aslında Agron benim artık gitmem gerekiyor Westerwood'da beni bekliyorlar.
-Westerwood'da ne?
-Westerwood'u bilmiyormusun; Westerwood Norfalk'ta ki en büyük ormandır ve çoğu canlı yaşamını orada sürdürür.Biz Elf' lerde Westerwood' da yaşarız.
-Burada kalsan olmaz mı? Burada da orman var.
-Bir Elf herzaman doğal habitat'ında yaşamak ister Agron hem arada seni ziyaret etmeye geleceğim.
Agron biraz duygulandı ama arkadaşlarına belli etmedi kısık bir sesle:
-Geri geleceksin değil mi?,dedi.
Elrond'da:
- Evet, geleceğim ama ben gelmesem de senin burada güvende olduğunu biliyorum, kendine iyi bak Agron! "Hoştçakal", dedi.
Agron ve Elrond kucaklaştılar sonra Elrond yavaş yavaş uzaklaştı ve gözden kayboldu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Agron Merlin Ve Kara Elmas
FantasyAgron Merlin'in anne ve babası o 6 aylıkken öldürülmüştür.Agron ailesinin yakın bir Elf dostu olan Elrond tarafından yıllardır çok istemelerine rağmen çocukları olmayan bir aileye verilir.Agron 10 yaşına geldiğinde Elrond Agron'un yanına gelir ve Ag...