Agron gözlerini açtı,gözü Elrond'u arıyordu sonra bir bağırma sesi duydu.Sesin geldiği yöne doğru ilerledi ve Elrond'u gördü ama Elrond Agron'u görmemişti bağırmaya devam ediyordu; Agron sesimi duyuyor musun? Agron!
-Agron ,burdayım Elrond,dedi.
-Agron iyi misin?
-Evet ben iyiyim biraz midem bulanıyor sadece.
İçtiğimiz iksir daha önce böyle bir yolculuk yapmadığın için seni etkilemiş olmalı,hadi gel Gamballom'a gidelim o sana yardımcı olacaktır.
Gamballom'da kim? Bir sağlıkçı mı?
-yok hayır Gamballom sana büyücülük eğitimi verecek olan kişi kendisi buraların en bilge büyücüsüdür.________
Agron ve Elrond yaklaşık yarım saattir yürüyordu.Agron Elandor'a daha gelmedik mi? Diye sordu
-Elrond cevap verdi az kaldı biraz daha sabret.
-Bu yolculuğu iksiri içince direkt Gamballom'un evine gidecek şekilde ayarlayamazmıydın? Ne zamandır yürüyoruz.
-Bu benim elimde olan birşey değil Agron boyutlar arası geçişler zordur tam olarak nereye gideceğini belirleyemezsin,heh zaten dedi uzaktaki küçük bir kulübeyi göstererek.
-Gamballom burada mı yaşıyor? Burası çok küçük gözüküyor.
-Dış görünüşü seni yanıltmasın,eğer gerçekten böyle düşünüyorsan büyük bir sürprizle karşılaşacaksın, dedi.
Biraz daha yaklaştılar kulübeye, dışarıda ak ve uzun sakallarından bilge olduğu anlaşılan biri vardı yanında da iki tane çocuk ona birşeyler söylüyordu.Agron ve Elrond'un geldiğini görünce onları beklemeye başladılar.Birkaç dakika sonra Agron ve Elrond kulübeye varmışlardı,Elrond Gamballom'a selam verdi işte Gamballom sana Agron Merlin'i getirdim, dedi.
-Demek Agron Merlin sensin ben Gamballom memnun oldum genç büyücü,artık benim yanımda yaşayacaksın sana büyücülükle ilgili bazı şeyler öğreteceğim, dedi.
Agron karşılık verdi,bende memnun oldum efendim ancak buraya nasıl sığacağımızı anlamış değilim burası çok küçük gözüküyor.
Gamballom soğukkanlı bir şekilde,
-haklısın Agron dışarıdan küçük gözüküyor ama önemli olan içi yanına gelmesini işaret etti ve kulübenin kapısını açtı.
Agron gözlerine inanamıyordu dışarıdan çok küçük bir kulübe gibi gözüken yerin içinde bir kale vardı sanki.
Ee dedi Gamballom , şimdi ne düşünüyorsun inanılmaz değil mi?
-Efendim Bu,bu çok güzel ama bunu nasıl yaptınız."Bu müthiş bir şey"
-"Büyü bir büyücünün sanatıdır" Agron.Büyüye şekil veren büyücüdür bunu hiçbir zaman unutma şimdi hadi git eşyalarını dolabına yerleştir , dedi.
-Mr. Graimen, yeni arkadaşınıza yol gösterin kendisi sizinle aynı odayı paylaşacak .
Kızıl saçlı bir çocuk Agron'un yanına geldi, merhaba benim adım Jon,dedi.
Karşılık olarak Agron'da merhaba bende Agron memnun oldum.
Adının Jon olduğunu söyleyen çocuk Agron'a onu takip etmesini söyledi.Birlikte içeri girdiler, içeride birkaç tane daha çocuk vardı yürümeye devam ettiler koridorda sondan bir önceki odaya gelince Jon durdu ve:
-işte odamız burası,dedi ve birlikte içeri girdiler.
Jon yan tarafındaki yatağı işaret ederek:
Agron işte senin yatağın burası benin ki de karşıda ki dedi.
-Burada toplam kaç öğrenci var? Diye sordu Jon'a.
Öğrenci mi? Biz burada tam olarak öğrenci sayılmayız büyücü çırağı gibi birşey.
Norfalk'ta hiç Okul yok mu? Peki.
-Var ama çok pahalı oldukları için buraya geliyoruz, hem de Gamballom çok iyi bir büyücü olduğu için bazıları parası olmasına rağmen buraya geliyor.
Hadi gel Agron seni Lena ile tanıştırayım, dedi.
Birlikte dışarı çıktılar, dışarıda devrilmiş çınar ağacının gövdesinde oturan kahve rengi saçlı kızın yanına gittiler.
Lena bu yeni arkadaşımız Agron, Agron bu da Lena dedi.
Agron, memnun oldum Lena dedi ve üçü beraber ağaç gövdesine oturdular.
Aradan birkaç dakika geçti kimse konuşmuyordu,Jon sessizliği bozarak
-Senin dünyadan geldiğin doğru mu Agron? Dedi.
-Evet
-Ailen ne iş yapıyordu dünyada? Büyü departmanında falan mı çalışıyordu?
-Şey, benim ailem öldü; onlar ben 6 aylıkken ölmüş.Elrond'da beni bakmaları için başka bir aileye vermiş.
-Üzgünüm Agron bilmiyordum, dedi Jon. Lena'da gözlerini çatmış Jon'a ters ters bakıyordu.
Sonra Gamballom'un sesi duyuldu:
Çocuklar, hadi kulübeye gelin!.
________Üçü beraber içeri girdiler; Gamballom Agron'a bir şişe verdi.Elrond, midenin bulandığını söyledi bunu iç Bu seni rahatlatacaktır, dedi.
-Çocuklar bugünkü dersimiz büyü tarihi ama derse başlamadan önce size yeni arkadaşınızı takdim edeyim. kendisi buraya dünyadan geldi, adı "Agron Merlin".
Arka sırada oturan bir kız Gamballom'a dönerek: efendim Agron dünyadan Norfalk'a nasıl geldi? Diye sordu.
Gamballom,"hipotatamus " iksiri sayesinde bu iksir bir boyuttan başka bir boyuta geçmemizi sağlar diye cevap verdi.
-Agron! Jon Graimen'ın yanı boş oraya oturabilirsin.Agron Jon'un yanına oturdu arkalarında Lena ve tanımadığı başka bir kız vardı.Lena'nın yanındaki kız Agron'a selam verdi merhaba ben Bella, merhaba bende Agron memnun oldum._______
Evet çocuklar, bugünkü konumuz Kara büyüler.Kara büyüler çok güçlü büyülerdir oluşumu uzun yıllar öncesine dayanır ama ne zaman ortaya çıktığı kesin olarak bilinmiyor.Tarihte kara büyüyle özdeşleşen bazı büyücüler vardır bunları bilen var mı?
Lena elini kaldırdı ve Gamballom'dan söz istedi.
-Evet Mrs. Morgan!
-Ee Merlin Arweinydd,Galadriel Edwards,Shmiltan ve Thran, dedi.
-çok iyi Mrs. Morgan.
O sırada Agron ve Jon'un yan tarafındaki bir çocuk :
Efendim sizce Bu büyücülerden hangisi daha güçlü?
-Bu zor bir soru büyü departmanı tarihçileri bu konuda kesin bir şey söylememişlerdir ama en güçlü büyücünün Galadriel Edwards ve onun soyundan gelen büyücüler olduğu söylenir.
Başka sorusu olan? Yok mu?
O halde şimdi size Kara elmas'ı anlatacağım.
-Kara elmas uzun bir zaman önce kara büyücülerin kullandığı bir objeydi ta'ki Galadriel Edwards'a kadar.Galadriel Edwards kara elmas'a kendi ve öldürdüğü büyücülerin güçlerini aktardığında kara elmas,kara büyücülerin kullanmakta olduğu bir obje olmaktan çıktı ve Kara büyünün merkezini oluşturdu.Kara elmas çok güçlü güçleri içerisinde barındırdı.
Kara elmasın bu gücünden etkilenen bazı büyücüler ona sahip olmaya çalıştı ama Thran'a kadar kimse onun yerini bulamadı.Thran kara elmas'ı buldu ama onun gücünden nasıl faydalanacağını çözemedi bu yüzden kara elmasın nasıl kullanıldığını öğrenmek için Thedero walsinick'e getirdi.Thedero Walsinick kara elması görür görmez tanıdı ve güvenli bir yere götürmek istedi.Thedero kara elması gizli bir topluluğa verdi.Bunu öğrenen Thran ,Thedero'yu öldürdü ve topluluğun üyelerini teker teker öldürmeye başladı.Ancak birgün Thran ve Kara Elmas ortadan kayboldu.Büyü departmanındakiler Thran'ın öldüğünü düşünüyor.
-Agron'un sesi duyuldu: Efendim sizce Thran ve Kara Elmas'a ne oldu?
-Bilmiyorum Agron ama Thran'ın ortadan kaybolması Norfalk'a huzur getirdi.Norfalk büyük bir yıkımın eşiğinden döndü._____
Aradan yaklaşık iki saat geçti çocuklar odalarına gitmişlerdi.Jon ve Agron eski yaşamlarından konuşuyorlardı sonra kapı çalındı ve Elrond içeri girdi.
-İlk günün nasıl dı Agron? Alışabildin mi?
-ah evet yavaş yavaş alışıyorum.
-Büyü yapmak hoşuna gidiyor değil mi?
-Evet büyü yaparken kendimi çok iyi hissediyorum .
-Söyle bakalım bugün hangi büyüleri öğrendiniz?
-Eğlence büyüsü ve podrama büyüsü.
-Demek podrama büyüsü he! Gamballom'un sizi ilk günlerden bu kadar zorlayacağını düşünmüyordum.Agron madalyonunu eline aldı ve Elrond: -madalyonun arka yüzünü göstererek- Sence buradaki hayvan'ın adı ne?
Elrond, Agron'dan madalyonu aldı ve ağlamaya başladı.
-Elrond ağlıyor musun sen?
-Ben mi? Hayır, bir Elf asla ağlamaz sadece gözüme toz kaçtı o kadar.
-Ee!
-Ne ee'si
-Cevap vermeni bekliyorum, Sence madalyondaki hayvan'ın adı ne?
-hıh bence bu bir Ejderha
-Ejderha mı? Acaba yaşayan bir Ejderha var mıdır?
Jon araya girdi: Ejderha'ların soyu yüzyıllar önce tükendi.
Agron başını öne eğdi sonra Elrond'un dürtmesiyle başını kaldırdı bir yıldız kayıyordu.Kayan yıldıza bakarak bir gün bir Ejderha'sının olmasını diledi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Agron Merlin Ve Kara Elmas
FantasíaAgron Merlin'in anne ve babası o 6 aylıkken öldürülmüştür.Agron ailesinin yakın bir Elf dostu olan Elrond tarafından yıllardır çok istemelerine rağmen çocukları olmayan bir aileye verilir.Agron 10 yaşına geldiğinde Elrond Agron'un yanına gelir ve Ag...