-Jöjjön!
Félve nyitok be. Amikor beértem becsukom magam mögött az ajtót és szembe nézek egy hatalmas író asztal mögött ülő férfivel.
-Ülj csak le!-mutat az asztal előtt helyet foglaló két kanapéra, amiket egy dohányzó asztal választ el egymástól.
Szófogadóan leülök és várom mi történik. Még kutakodaik valami után egy fiókba aztán egy mappát fogva leül velem szembe.
-Yukichi Fukuzawa vagyok, a Fegyveres Nyomozó Iroda vezetője. Te pedig, ha jól tudom, Luna Kayaba-néz fel rám Fukuzawa-sama.
Bólintok, de nem merek a szemébe nézni. Meredten bámulom az asztalt várva a csodára.
-Kicsit utánad néztünk és igen érdekes dolgokat találtunk-nagyot nyeltem. Pontosan tudtam miről van szó.-A szüleidet a szemed láttára gyilkolták meg, a gyilkos azóta is ismeretlen. Az árvaházba ahova kerültél több, hasonló haláleset is volt, végül öngyilkosági kísérleteket tettél-nézegeti a papírokat.
Hallgatok. Nincs semmi hozzá fűzni valóm. Minden úgy van ahogy mondja. A gyilkos soha nem került elő, mert nem hagy nyomot.
Tudom, hogy a fesorolt gyilkosságok után jó ideig nyomoztak, feleslegesen. Nincs gyilkos. Csak én tudom az igazat. De amikor elmondtam az igazat, elkezdtek gyógyszerekkel tömni és agytúrkászhoz járatni.
-Ha jól tudom két napja furcsa rohamod volt-zökkent ki, Fukuzawa-san.
-Két napja?-kérdezek vissza értetlenül.
-Igen. Eszméletlen voltál. Dazai azt mondta, hogy a képességed megpróbált megölni.
Furán néztem rá. Milyen képesség? Dazai-sanék is ezt mondták, de nincs szó semmilyen képességről csak a szörnyről.
-Milyen képesség?-kérdeztem vissza ismét.
-Te is áldott vagy, úgy mint az Irodánál mindenki-magyarázta.-A képességed, Queen of shadows, megpóbált megölni.
-Szóval így hívják a szörnyet...-mondom ki, véletlenül hangosan.
-Szörny?-néz rám felvont szemöldökkel.
Bólintottam és elmondtam neki mindent. Hogy elvett tőlem mindent és pokolá tette az életem. Azt, hogy az első áldozatok a szülim voltak, az öngyilkoságokat, hogy megpróbálta Dazai-sanékat is megölni. Mindent, de ő csak elgondolkodva hallgatott.
YOU ARE READING
Az árnyék |Bungou Star Dogs FF|BEFEJEZETT|
Fanfiction"Árva vagyok, voltam és leszek is... Nem tehetem jóvá a bűnöm! Vége!-és zuhanok az ismeretlen be. Csak az jár a fejembe, hogy a Pokol vajon jó hely-e?" "Mi ez a hely? Miért vagyok itt? Mi lehet odabenn? Félnem kéne? Esetleg elfussak? Vagy inkább mar...