👼 Bağlılık 👼

39 12 13
                                    

⚠ RM & V 4 O'CLOCK şarkısını dinleyip okuyabilirsiniz. Tavsiye ederim...

Suga'ya daha fazla bağlanmıştım. Artık ona sımsıkı tutunmaya karar verdim. Çünkü elimi bırakmayacak tek kişi o olmalıydı. Kendimi toparlayıp ayağa kalktım ve dışarıya doğru adımımı attım. Suga da peşimden geliyordu. Birazcık ona karşı sinirlenmiştim. Bana bunu daha önce söylemeliydi. Arkamı döndüm ve ;

" Bana bunu daha önce neden söylemedin "

" Senin benim yanımda olmadan ağlamana dayanamazdım Mira"

Biraz tuhaf olmuştum. Suga günlük hayatında sevgi sözcükleri söyleyen biri değildi. Genellikle insanlarla iletişim kurmazdı zaten. Bu geçen zamanda ne değişmiş olabilirdi ki ?
Saçma düşüncelerimden kafamı toparladım. Suganın elini tutup sürüklemeye başladım. En doğrusu en sakin bir yere gidip sessizliğin derinliklerine dalmak istiyordum. Suga'nın bana şaşkın bakmasına aldırmayıp arabasına bindim ve son hızla gaza yüklendim. Kafam çok dağınıktı. Başım dönmeye başlamıştı. Sürekli aynı düşünceler beni yalpalayıp duruyordu. Annem ve Babamın bana yaptıkları bir film şeridi gibi gözümün önünden geçiyordu. Olayları düşündükçe daha fazla gaza bastım. Önümde bir ışık belirdi. Halüsinasyon görüyor olmalıydım. Kafayı yediğimi düşünerek direksiyonu yumruklamaya başlamıştım. İrkildim. Çünkü suga direksiyonu alıp arabayı sakin bir yere çekti. Nefes almakta zorluk çekiyordum. İçimdeki yanan acının, üzüntünün ve sinirin geçmesi için ağlama ihtiyacı duyuyorum. Ben ağlamaya devam ederken size tarif edemeyeceğim bir sıcaklık sarmıştı beni. Sugaya baktığımda bana sarıldığını gördüm. Gözlerimi kapattım ve açtığımda kolumdaki serumu fark ettim. Rahatsız olduğumdan dolayı suga beni hastahaneye götürmüş olmalıydı. İyi gelmişti bana. Kafamı kapıya çevirdim. Suga bana doğru geliyordu.

" İyi misin küçük"

" İyi olabilecek kadar iyiyim. Teşekkürler swag "

" Sen benim için çok değerlisin. Bu yüzden teşekkür etmene gerek yok. İnsan değer verdiği bir şeyi kaybetmek istemez. Bu yüzden bende seni kaybetmek istemiyorum küçüğüm"

" Peki o zaman ben swagimi istiyorum. Yoksa sana sülük demeye başlayacağım haberin olsun"

Amaçsızca göz kırmıştı. Diş erleri ve insanın içini ısıtacak bir gülümsemesi vardı. O güldükçe ben onu seyrettim... Çocukluğumu.....


2.Bölümde sonuna geldik. Yorumlarınızı bekliyorum. Çünkü hikayemde nelerin eksik ve neler kurgulamam gerektiğine yardımcı olacaktır. Şimdiden herkese teşekkür ediyorum 😘😘

First Love / Min Yoongi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin