Evet 3.Bölümü sonunda yazdım.. Umarım beğenirsiniz. Elimden geldiğince güzel yazmaya çalışıyorum..
Suga Hastahane çıkışlarımı yaptıkdan sonra arabaya yöneldik. Arabaya bindiğimde aklıma gelen şey ile suga'ya yöneldim ;
" Olayın şoku ile j horse'yi soramadım. O nasıl iyi mi ?"
" Şşşt duymasın çok kızar "
Bu olay ile ilgili yeterince anımız olduğunda güldük.
" O şuan sevgilisiyle kavga ediyordur. Bunun garantisini verebilirim."
" Hiç şüphem yok "
Birazcık j hopeden bahsedeyim. J hope bir ara depresyona girmişti. Yaşlandım,sevgilim yok diye. Çünkü j hope kız bulamadığından değil farklı bir düşünce yapısı olduğundan... Herkez aynı şeyi düşünse j hope çok farklı bir bakış açısıyla bakar ve farklı düşünür.. Bu yüzden sevgili yapmak istiyor ama düşünce yapısından dolayı kendine layık olan bir kız bulamıyordu. Bir gün j hope, arkadaşlarımız ve biz hayvanat bahçesine gitmiştik. Hayvanları çok severiz.... Her hayvanat bahçesine gittiğimizde ise at yarışı yapardık.. İşte o gün hayvanat bahçesine gittiğimizde bizim grup ve sadece bir kız bizim yarışımıza dahil olmuştu. Bu yarışın sonunda iddiaya girmiştik. Kaybeden kişi bizimle yarışa giren kıza adını söyleyecek ve karşılığında adını söylemesini isteyecekti. Yarışı j hope kaybedince kıza adını sordu fakat kız j hopu tersleyince çok bozulmuştu.. Çünkü kız ona adını söylemedi. j hope da ona adını söyleyince " Ne kadar layıksın buraya j horse demişti"
kız bildiğin j hopu gömmüştü. Bu yüzden j hope kızlara daha fazla küsmüştü. Ama bu kızla tekrar karşılaşınca tabiki işler değişti.. Zaman geçtikçe sevgili oldular ve o gün bu gündür kavga ederler. Birbirlerine çok bağlılar çünkü bu sevgili sürecinde ikiside babasını kaybetmişti. Böyle bir hikayeleri var işte. Kendi iç sesimle birlikte suga'nın evine girdiğimizde kendimi bana ait olan konforlu koltuğuma doğru yayıldım. Televizyonu açtım ve ekranda en sevdiğim dizi olan GOBLİN dizisini görünce izlemeye başladım. Bir an üzerimde gözlerin gezdiğini hissettiğimde suga bana bakarak gülüyordu..( gittim onun saçını başını yoldum.... Şaka yaptım)
Ona doğru döndüğümde bana doğru gelmeye başladı. Kafasını yüzümde doğru eğdi. Ellerini dudağımın üzerinde gezdirdiğinde anlamsızca ona baktım ve kızardığımı hissettim. Suganın elindeki bana ait olan kirpiği gördüm." Kirpiğine sahip çık küçük gittiği yere dikkat etsin."
Piç bir gülüş sergileyince bende ona göz devirdim.
" İleride evleneceğine inanmadığım için sana DNA ( yeongweoni hamkkenikka dna... Bts aklınıza geliyorsa bendensiniz ;-)) testi yaptıracağım.
" Bir ara hatırlat bana, buna gülerim. Çünkü çok komiksin "
" Biliyorum "
" Yakında egon Everest dağını bile geçicek diye korkuyorum"
Suga kafama yastık fırlatınca yastık savaşına meydan açtık.......