2.Bölüm

32 1 0
                                    

Arkadaşlar daha burda yeniyim lütfen destekleyin diğer bölüm için şimdilik 20 oy yeterli 😉

Okula geldiğimde beni karşılar bir vaziyette bana bakıyordu. Ve bana yavaş yavaş yaklaşıyordu Bana daha fazla yaklaşmasını önlemek için hemen sınıfa koştum tabi o da peşimden geliyordu. Ama pek önemsemedim çünkü sınıfta, daha okulun ilk gününde tanıştığım arkadaşım Nazlı vardı. Neyse ki o beni bu işlerden sıyırıyordu.Ama aklım hâlâ karmakarışıktı çünkü okulun ilk günü beni tersleyen ve bana bulaşma diyen yakışıklı çocuk bugün peşimi bırakmıyordu.Cidden biraz tuhaf bir durumdu.Acaba niye ona bulaşmamamı söylemişti?Ya da beni korkutmak mı istiyordu?Ama o zaman niye peşimden geliyordu? Kafamda bir sürü soru vardı ama cevapları yoktu.Ve bende bu soruların cevaplarını bulmak için elimden gelen herşeyi yapacaktım.Bunları düşünürken Deniz'in yanıma geldiğini bile farketmemişim.Deniz yanıma geldiğinde hemen Nazlı'nın yanına kaçtım.Ama maalesef ki Nazlı da Deniz'in kaş göz işaretlerinden dolayı sınıftan çıktı ona o kadar çıkma dediysem de... Sonra Deniz bana yavaşca yaklaşmaya başladı ve beni duvara yasladı.Hem korkuyordum Hem de onun nefesinin tenimde onun elinin elimde olduğunu düşününce de kendimden geçiyordum."Naber küçüğüm!"
dediğinde kendime geldim. Ve ona, hiç düşünmeden "Ben küçük falan değilim aynı yaştayız.Sen ne demek istiyorsun? Bırak peşimi!"dedim.Bunları dedikten sonra biraz uzaklaştı ama hâlâ nefesi tenime değiyorken hemen onu ittim ve kaçmaya çalıştım ama beni anında yakaladı. Ama neyse ki o sırada ders zili çalışmıştı ve kurtulmuştum.Derse girmiştik, herkes ders eşyalarını çıkarırken Deniz bana bakıyordu.Bu durum beni biraz rahatsız etse de benle ilgilenmesi hoşuma gidiyordu.Tam o sırada Fen hocası içeri girdi.Bu adamı hiç sevmiyordum,hep bana takıntılık yapan kel bir adamdı. Neyse ki ders çabuk geçti de ona daha fazla katlanmak zorunda kalmadım.Tam sınıftan çıkmıştık ki Deniz yine yanıma geldi, ben ondan kaçıyodum ama o bana yaklaşmaya devam ediyordu. Deniz bana daha da fazla yaklaşırken Nazlı imdadıma yetişti ve Deniz'e "Deniz bence yeter artık kızı rahat bırak!" dedi."Sen karışma insan kılığına girmiş şeytan!" diye bir şey mırıldandı Deniz. Nazlı da söylene söylene yanımdan uzaklaştı.Keşke gitmeseydi çünkü bu sefer okulda hiç kimse yoktu herkes bahçedeki basketbol maçını izlemeye çıkmıştı.Ee tabi bizde okulda tek kalmıştık. Sonra Deniz beni yavaşca bir sınıfa çekti ve kapıyı kapattı. Usul usul beni yine duvara yasladı ve bu sefer çok daha yakındık.Onun elini belimde hissedebiliyordum.Hâla bana yaklaşmaya devam ederken "Eğer bana numaranı vermezsen seni öperim küçüğüm.Bu da benim işime gelir." diye mırıldandı.Ben de hemen "Seni pislik beni öpersen burada bağırırım." dedim ama pek işe yaramadı okulun boş olduğunu biliyordu ve tabi kimsenin beni duymayacağını da... Ve Deniz' e yenik düşerek ona telefon numaramı istemsiz bir şekilde verdim.

Aşk Mı? Yok Almıyım!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin