-Hé szöszi-hallottam meg egy mély hangot a hátam mögül
Tudtam,hogy nekem szól,de próbáltam ügyet sem vetni rá és tovább haladni a barátnőm mellett,aki egy kicsit ijedten nézett rám. Én csak intettem a fejemmel,hogy menjünk,hiszen tudtam milyen környéken vagyunk. Egy gördeszka pálya mellett haladtunk el,ahova a helyi "menő fiúk" járnak.
Megtehettünk vagy három lépést és már éreztem,hogy ujjak fonódnak a csuklóm köré és az illető magához rántott.
Egy gyönyörűszép zöld szempárral találtam szembe magam,amihez göndör fürtök társultak.Bámulásomból mély hangja zökkentett ki.
-Neked szóltam babygirl!
-Engedj el!-kiabáltam rá
Időközben a pályával szemben álló házak egyikének nyomott
-Nem szeretem ha figyelmen kívűl hagyod azt,amit mondok neked-lépett még közelebb hozzám,így már teljesen egymásnak préselődtünk
-És szólíts csak apucinak babygirl!
Miután ezt kimondta köpni-nyelni nem tudtam.
Mivan baba lefagytál?-kérdezte nevetve,de én ezt egy cseppet sem találtam viccesnek.
-Még egyszer mondom,engedj el és akkor nem pofozlak föl!-kiabáltam rá
-Jujj de kis harcias itt valaki!-sottogta a fülembe a szavakat,amitől kirázott a hideg
-Ez beindít babygirl-és nekem nyomta ágyékát,megadva a lehetőséget,hogy tudjam,nem hazudik. Valóban igen szűknek bizonyult már a gatyája.
Na nálam itt szakadt el a cérna és tenyerem egy hatalmasat csattant a göndör arcán,de abban a pillanatban megbántam amit tettem.
Államat erősen megfogta és maga felé fordította az arcomat.
Láttam a barátnőm kétsègbeesett arckifejezését a szemem sarkából. Próbáltam neki eltátogni,hogy menjen el,de a göndör nem hagyta.
-Rám figyelsz!-ordított rám
-Soha,de soha nem bántod apucit! Megértetted?-és az utolsó szót megint ordította
Én csak bólintottam egyet,megszólalni már nem tudtam
-apucinak mindig válaszolsz babygirl!-mondta
Majd elkezte fenekemet simogatni és kivette a mobilomat a zsebemből.
-oldd fel!-tartotta felém
Én készségesen a feloldó gombra helyeztem ujjamat,aminek köszönhetően azt csinált vele amit akart. Néhány percnyi csönd után telefonom visszacsúsztatta a farzsebembe,de kezét nem vette le a fenekemről. Már nagyon kezdtem kínosan érezni magamat,mivel még csak meg sem szólalt.
Néhány percel később viszont megszólalt,de akkor már azt kívántam bárcsak ne tette volna...
------------------------------------------------ Sziasztok!
Kérlek hagyjatok nyomot magatok után! (hideget-meleget nyugodtan) ;)Köszönöm szépen! :)
YOU ARE READING
Daddy's little princess
Romance"Apuci":Harry Styles "Babygirl":Anne Ross Egyéb szereplők:kit érdekel? Helyenként 18+ és trágár szavak!