-Sikerült választaniuk?-hallottam meg a pincér hangját,és a következő pillanatban már ott állt előttünk.
Apuci gyorsan elkapta kezét lábaim közül és egy ártatlan vigyort küldött a pincér felé.
-Inkább megyünk,viszlát!-vigyorgott még mindig és kezemet megfogva maga után kezdett el húzni.
Mikor a kocsihoz értünk udvariasan kinyitotta nekem az ajtaját. Beszálltam,majd pár másodperc múlva ő is beült mellém. Egymásra néztünk és egyszerre tört ki belőlünk a nevetés.
-Nyugi Baby még nem fejeztem be
Erre én csak szégyenlősen bólintottam egyet
-Babygirl,mondtam,hogy Apucinak mindig válaszolsz-emelte meg az állam,hogy szemébe nézzek
-Rendben...Apuci-tettem hozzá
Ezután beindította az autót és elindultunk. Unalmamban Apucit kezdtem el bámulni,ami talán feltűnő lehetett,mert egy hatalmas vigyor jelent meg az arcán.
Azt hiszem elaludtam egy kicsit,mert arra ébredtem,hogy megállunk.
Apuci kinyitotta az ajtót és kezét nyújtva segített kiszállni.
Ekkor tűnt fel,hogy nem haza hozzott,hanem feltehetőleg magához. A ház ami előtt áltunk hatalmas volt.-Baby csukd be a szád mert különbej kénytelen leszek betömni valamivel-kacsintott.
Kinyitotta a ház ajtaját és maga elé engedve beléptünk a házba.
-Gyere rendeljünk pizzát!-vette elő a telefonját
-Rendben
Erre leült a kanapéra,az öléve húzott és úgy kezdett a pizzák között keresgélni.
-Milyet kérsz Baba?
-Én mást kérek-fordultam felé egy perverz mosoly kíséretében
-Mit Babygirl?
-Tudod te azt jól Apuci-nyomtam neki a csípőmet,mire egy nagy sóhaj hagyta el a száját
-Nem értem Baby,mondd,hogy mit akarsz-tetette a hülyét
-Apuci farkát akarom-suttogtam a fülébe
Ennyi kellett neki ajkaimra tapadt,közben gatyáját próbálta kigombolni. Mivel nem sok sikerrel járt elszakadtam ajkaitól és letérdeltem elé. Nadrágját kigomboltam és boxerével együtt lehúztam róla. Hatalmas mérete már mereven nézett szembe velem.
Először vigignyaltam hosszán,majd bekaptam és makkját nyelvemmel keztem el izgatni,amit nyögéseivel díjazott. Szépen lassan bekaptam az egészet és ütemesen keztem szopni. Apuci nyögései egyre hangosabbak lettek majd nedvét már a számban éreztem.-Nyeld le Babygirl-simított végig arcomon
Tettem amit kért és lenyeltem.
-Ügyes vagy Picim-húzott fel újra ölébe
Ezt az idilli pillanatot a csengő hangja zavarta meg.
--Kinyitnád Babygirl? Most nem vagyok olyan állapotban,hogy kinyissam-nézett végig kuncogva mesztelen alfelén.
-Persze!-mosolyogtam rá
Az ajtóhoz sétáltam,majd kinyitottam. Egy ismeretlen -fiú? férfi? nem tudtam eldönteni,hogy hányéves lehet-állt az ajtóban
-Szia Szépségem! Örülök,hogy te nyitottál ajtót,így megkönnyíted a dolgom.
A következő pillanatban előttem termett és a másodperc tört része alatt egy injekciót nyomott a nyakamba,amitől homályosan keztem látni,majd minden elsötétült...
------------------------------------------------
Sziasztok!
Kérlek hagyjatok nyomot magatok után,nagyon sokat jelentene! :)
Xoxo Szilvi <3
DU LIEST GERADE
Daddy's little princess
Romantik"Apuci":Harry Styles "Babygirl":Anne Ross Egyéb szereplők:kit érdekel? Helyenként 18+ és trágár szavak!