Csak feküdtem az ágyon fejemet a párnába nyomva és azt kívantam,hogy bárcsak megfojthatnám magamat a párnával,vagy bárcsak belefulladhatnék a saját könnyeimbe. De egyik sem történt meg,azonban a távolból egy ismerősen csengő hang ordítására lettem figyelmes...
-Hol a picsában van?-üvöltötte a hang gazdája
Ezután rövid csönd következett, gondolom elrablóm kicsit halkabbra vette a hangerőt.
-Tudod te azt jól, hogy kiről beszélek, kurva gyorsan engedj be hozzá!-hallottam ismét a hangot ami pár napja még nagyon megrémített, de most a menekülést jelentette számomra.
Ismét egy rövid csönd következett, majd dulakodás zajait hallottam. Csak remélni mertem, hogy Apucinak nem esik baja.
Pár perccel később kivágódott az ajtó es Apuci rontott be rajta, hihetetlenül megijedtem, az orrából folyt a vér, a szeme feldagadt, de Ő tudomást sem véve róla ölébe kapott és már futott is velem autójához.
Apuci válla fölött hátrapillantva még láttam testvérét, ahogyan a földön fekve, jól artikulálva, hogy mindenképpen értsem eltátogja nekem, hogy "megöllek". Megijedtem, de úgy éreztem Apuci karjai között biztonságban vagyok, és tudtam, hogy vigyázni fog rám.
Óvatosan autója anyósülésére helyezett, majd bepattant a vezető ülésbe. Némán ültünk egymás mellett, ő meredten figyelte az utat, én pedig Őt. Hosszú percek után azonban nem bírtam tovább, tudnom kelett, hogy mi történt vele.
-Fáj valamid?-kérdeztem alig hallhatóan
-Kussolsz!-üvöltött rám óriási meglepetésemre
Nem értettem a reakcióját, értem, hogy mérges, de nem gondoltam, hogy a történtek után így fog beszélni velem. Mindenesetre elérte, hogy az egész utat csöndben üljük végig. Szerencsére egészen hamar a házához értünk, ahol kedvesen kinyitotta nekem az ajtót majd betessékelt. Fáradtan lerogytam a már ismerős kanapéra, lábaimat átkulcsoltam és csak figyeltem Apuci mozdulatait. Nem sokkal később már vértől megtisztított arccal ült mellém, majd húzott ölébe.
-Ne haragudj, hogy ok nélkül kiabáltam veled Baba.-simított végig arcomon
-Nem haragszom, csak szeretném tudni, hogy mi történt, miért történt, és hogy jól vagy-e-bújtam hozzá mégközelebb
-Ezt nem most fogom elmagyarázni Babygirl, de nyugodj meg, jól vagyok-simogatta tovább már az egész hátamat, és persze nem is ő lenne, ha néhány ujja nem tévedt volna le a fenekemre.
-Hol is tartottunk Babygirl?-suttogta a fülembe
Én zavaromban csak a mellkasába fúrtam a fejemet, azonban a következő pillanatban megragadta arcomat és újra feltette kérdését.
-Há-hát tudod te-dadogtam kissé óriási zavaromban
-Babygirl, ha Apuci kérdez valamit, te válaszolsz neki, tudod jól!-ragadta meg erőteljesen az állkapcsomat
-Hallani akarom mit tettél velem!-Ott tartottunk, hogy leszoptalak-mondtam
Olyan furcsa volt így kimondani, persze, tudtam, hogy ez történt, de mégis így kimondva...Alig ismerem, de már mennyi mindenen keresztül mentünk mi ketten, és még azt sem tudom mi is van közöttünk pontosan.
-Ügyes vagy Baba, és még akkor milyen ügyes voltál-jelent meg egy perverz mosoly a száján
Kezeit belső combomra vezette, majd az ölében maga felé fordított, és így már két kézzel kényelmesen bele tudott markolni a fenekembe, amit lelkesen ki is használt. Száját lassan az enyémre tapasztotta, majd hirtelen falni kezdte ajkaim. Olyan vadul csókolt, hogy időnként csípőmet önkéntelenül is nekitoltam immár újra merev férfiasságának, mellyel elértem, hogy pár apró nyögést a számba eresszen.
Engem továbbra is az ölében tartva felállt majd ledobott a kanapéjára és fölém mászott. Egyik kezét a mellemen pihentette, a másikkal a nadrágom gombjával macerált, de persze a számat egy percre sem hagyta szabadon.
Mikor végre kiszabadított a nadrágomból, vele együtt persze a bugyimat is leszaggatta rólam mellém feküdt, és kezét szépen lassan levezette a legérzékenyebb pontomig. Száját újra enyémnek tapasztotta, azonban nem sokáig, mert pár pillanat múlva a nyelve már a mellbimbóm körül körözött. Szépen lassan végigcsókolta testem egészen a puncimig, de még mielőtt száját oda illesztette volna, körbe csókolta a puha bőrt körülötte, amivel apró nyögéseket váltott ki belőlem. Ujjaival a csiklómmal játszadozott, majd egyik ujját óvatosan belém vezette.
-Baszki Babygirl!-kiáltott fel
Fogalmam sem volt mi baja van, és miért rántotta ki belőlem a kezét. Lehetetlen, hogy máris megjött, egyszerűen nem tudtam mire gondolni.
------------------------------------------------------------------
Sziasztok!
Először is elnézést szeretnék kérni,hogy ennyire régen volt rész, sajnos nagyon nem volt ihletem,majd kicsit meg is feledkeztem a történetről. Gondolkoztam, hogy ennyi idő után folytassam-e egyáltalán, viszont annyi like és kedves komment jött ilyen sok idő elteltével is, hogy úgy gondoltam még most is lenne kedvetek olvasni. Továbbra is szeretettel várok hideget-meleget és hagyjatok nyomot magatok után!🐾
Xoxo: Szilvi
YOU ARE READING
Daddy's little princess
Romance"Apuci":Harry Styles "Babygirl":Anne Ross Egyéb szereplők:kit érdekel? Helyenként 18+ és trágár szavak!