< 3.Fejezet >

8.2K 123 2
                                    

-Szeretlek,légy jó!-köszönt el

-Várj!-szóltam utána

-Igen?

-Hogy hívnak?

-Harry. Harry Styles

A gondolataim csak úgy cikáztak a fehemben. Azt mondta,hogy szeret!? Vajon komolyan gondolta? Vagy csak azért mondta,hogy ágyba vigyen? Valószínűleg az utóbbi. De ki nem olvad el, amikor egy ilyen helyes srác közli vele,hogy szereti? Még akkor is,ha nem igaz.
Mivel már késő van úgy döntötten,hogy lefekszem aludni.
Már félálomban voltam,amikor üzenetem jött:

Jó éjt babygirl!
Xoxo H

Utáltam. Utáltam,hogy nem tudom teljes szívemből utálni. Ő legalább foglalkozik velem.
Anyám alig van itthon,mindig utazik. Apámat nem is ismertem,pár napos koromban elhagyott minket. Lucy pedig...hát igen,szeretem meg minden,de nem olyan mint egy igazi barátnő. Amióta vége lett a sulinak most találkoztunk először. Persze én sem lehetek egy leányálom,de akkor is...
Harrynek,vagyis apucinak,fhú de furcsa ezt kimondani...
Szóval gyorsan visszaírtam,hogy neki is.

Reggel furcsa mód kipihenten keltem. Na igen,ez a nyáriszünet. Pár percig még bámultam ki a fejemből,majd úgy ahogy voltam egy bő pólóban és bugyiban,ami nekem a pizsamát jelentette,lebattyogtam a konyhába. Főztem egy kávét és azt szürcsölgetve foglaltam helyet az asztalnál,közben az elmúlt nap eseményein gondolkoztam. Olyan sok dolog történt nagyon rövid idő alatt...
Gondolataimból telefonom pittyegése zöķentett ki.

Ébren vagy már hercegnőm?
H

Igen-írtam a rövid választ

Egy óra múlva megyek,szexy legyél! ;)
Xoxo H

Nem értettem pontosan,hogy most el akar menni velem valahova,vagy csak "neki legyek szexy". Mindenesetre úgy döntöttem,hogy eleget teszek kérésének,így beültem egy kád meleg vízbe,majd megmostam a hajamat és hagytam,hogy magától negszáradjon,így enyhén göndör beütése lett. Felvettem egy combközépig érő fekete ruhát,aminek a mell feletti része csipkés volt.
Jól időzítettem,mert pár perc múlva már csengettek is. Kinyitottam és Harry gyönyörű zöldjeivel találtam szembe magam. Végigmért,majd nyelvével negnyalta alsó ajkát és egy lépéssel átszelte a köztünk lévő távolságot és puha ajkait enyémekre nyomta. Azonnal visszacsókoltam. Nyelvével végigsimított alsó ajkamon bejutást kérve,amit én azonnal megadtam neki. Kezeit levezette fenekemre,amibe bele is markolt,ezzel egy apró nyögést előidézve belőlem. Miután elváltak ajkaink Harry az arcomat kezte simogatni,majd a fülembe sottogta,hogy milyen gyönyörű vagyok. Harry látva paradicsom vörös arcomat koncogni kezdett,amitől előjöttek édes gödröcskéi.

-Indulhatunk?-kérdezte

-Hova?-kérdeztem vissza

-Az meglepi hercegnőm-nevetett

-Na gyere!-fogta meg a kezem és kezdett húzni az autója felé

Nagyjából fél órán keresztül kocsikáztunk,majd Harry leparkolt a város egyik legelegánsabb étterme előtt.
Én erre kérdőn néztem rá,amit ő egy gödröcskés vigyorral nyugtázott.

Kiszálltunk az autóból és Harry rögtön összekulcsolta  kezeinket,amin nem is kicsit lepődtem meg,de nagyon jól esett.

Az étteremben egy eldugott asztalhoz kísértek minket,majd magunkra hagytak két étlappal. Harry kezeit azonnal combomra vezette és úgy kezdte tanulmányozni az étlapot. Pár másodperc múlva én is csatlakoztam tevékenységéhez és az étlapot kezdtem nézegetni. Harry ujjai azonban felfedező útra indultak és már bugyim szegélyénél tartottak,amikor ölébe vont és úgy folytatta tevékenységét.

-Ma nagyon jó kislány voltál babygirl-suttogta rekedtes hangon

-A rossz kislányok büntit kapnak és az olyan jó kislányok mint te jutalmat.

Eközben ujjaival már bugyimban matatott és a csiklómat izgatta. Éreztem,hogy nyögéseimet már alig tudom visszafolytani,amikor elkezte a nyakamat szívni és nálam itt szakadt el a cérna,próbáltam visszafolytani de a nyögésem még így is hangosra sikerült. Pihegve ültem Harry ölében,akinek keze még mindig a bugyimban volt.

-Sikerült választaniuk?-hallottam meg a pincér hangját,és a következő pillanatban már ott állt előttünk.

------------------------------------------------
Sziasztok!
Kérlek hagyjatok nyomot magatok után! ;)
Xoxo Szilvi

Daddy's little princessOù les histoires vivent. Découvrez maintenant