Néhány percel később megszólalt,de akkor már azt kívántam bárcsak ne tette volna...
-Remélem legközelebb az ágyamban találkozunk-kacsintott
És elkezdett közeledni felém. Már éreztem finom,mentolos lehelletét,nagyon akartam,hogy megcsókoljon. Talán az illata miatt,vagy nem tudom,de vágytam a csókjára,viszont az ösztöneim azt súgták,hogy nem kéne. A következő pillanatban már puha ajkait az enyémeken éreztem. Gondolkodás nélkül visszacsókoltam. Annyira jó volt!
Sajnos nem tartott sokáig,mert a göndör vigyorogva elvált ajkaimtól.-Ugye,hogy milyen jó apucival lenni?-kérdezte még mindig vigyorogva
-igen-mondtam halkan
-még írok-kacsintott,majd visszament a haverjaihoz
A barátnőm hiper-sebességgel rohant hozzám.
-Jól vagy?-kérdezte kétségbeesetten
-Igen-motyogtam
-Menjünk haza!-kezdett el maga mögött húzni
A telefonom pittyent,vajon ki írt? Hát persze:"Apuci"
Ne legyél ennyire megilletődve Babygirl! ;)
Xoxo H.Szóval a telefonszámommal volt ennyire elfoglalva,mondjuk logikus...
Lucy,a barátnőm persze azonnal kérdezte,hogy ki írt,de én lerendeztem annyival,hogy anya kérdezte,hogy mikor érek haza. Miért nem mondtam igazat neki? Mert hiába a barátnőm,nem olyan jó a kapcsolatunk,persze beszélgetünk,meg minden,de én nem tudok neki mindenről beszámolni,még senkivel nem sikerült ilyen kapcsolatoz kialakítanom. A szüleimmel sem,mondjuk őket nem is nagyon érdeklem...Mikor hazaértünk Lucy mondta,hogy mennie kell,így szerencsére egyedül maradhattam.
Úgy döntöttem veszek egy forró fürdőt,amihez el is kezdtem engedni a vizet. Mikor megtelt a kád levetkőztem és nyakig merültem. A telefonomon zenét indítottam és lehunyt szemmel pihentem.
Persze ez sem tarthatott sokáig,mert a zenét egy pillanatra megszakította egy üzenet hangja.Mit csinálsz babygirl?
H-Fürdök-válaszoltam röviden a göndörnek
Így végiggondolva még a nevét sem tudom,de már smároltam vele,ez durva...
Ahw,küldj képet!-jött a válasz
Na azt már nem,az üzenetét figyelmen kívűl hagyva ereszkedtem vissza a vízbe.
Kb. tíz perc múlva csengettek. Anyáék persze nincsenek itthon,úgyhogy mászhatok ki a kádból. Ennyit a pihenésemről...
Egy törölközőt tekertem magam köré,úgysem jöhet olyan fontos személy,hogy kosztümöt kéne húzzak és hagy lássa csak,hogy megzavart a fürdésben!Nos ha tudtam volna,hogy ki csönget inkább ki se nyitom,nemhogy egy szál törölközőben.
Az ajtóban a göndör állt,akinek most zöld íriszei feketèn csillogtak.Vissza akartam csukni az ajtót,de gyorsabb volt nálam és nem hagyta.
Bejött és erősen a falnak nyomott.
-Ha apuci kér valamit,te megteszed érted?-kérdezte ingerülten-Igen-mondtam
-Igen,mi?-ordította
-Igen apuci
-Ügyes vagy babygirl-simított végig arcomon
-Hol van a szobád?
-Felmész,és balra az első ajtó
A következő pillanatban már húzott is maga után.
-Ugye tudod,hogy ezért büntetés jár?!
Nem értettem mire gondol,de rövidesen megtudtam.
-Feküdj a térdemre babygirl!
Féltem. Ezért tettem amit kért.
Felhúzta a törölközőt a fenekem fölé és végig simított rajta,majd váratlanul egy nagyot ütött rá.
Ezt még megismételte kilencszer majd felültetett az ölébe. A fenekem sajgott,de nem érdekelt,fájt,de mégis izgató volt.-Ne haragudj babygirl,de tudod,hogy rossz voltál-simított végig arcomon,majd egy csókot nyomott a mellem fölé.
Ekkor már a törölköző sem volt rajtam épp ezért örültem,hogy nem ment lejjebb.
-Mennem kell baba-szólalt meg kb. tíz perc hallgatás után
-Szeretlek,légy jó!-köszönt el
-Várj!-szóltam utána
-Igen?
-Hogy hívnak?
-Harry. Harry Styles
------------------------------------------------
Sziasztok!
Kérlek hagyjatok nyomot magatok után! :)
Xoxo: Szilvi
YOU ARE READING
Daddy's little princess
Romance"Apuci":Harry Styles "Babygirl":Anne Ross Egyéb szereplők:kit érdekel? Helyenként 18+ és trágár szavak!