Başlangıç...
Akın,vücuduna giren kurşunları hissetmedi bir an. Sonra silah sesleri susunca başını yavaşça aşağıya doğru indirdi ve gördüğü manzarayla paniğe kapıldı. Kendini artık taşıyamıyordu. Çaresizlik içinde başını yerde kendisine korku dolu gözlerle bakan kıza çevirdi. Sonrası ise yoktu..
Selin,adamın düşmesi ile şaşkınlığı bir kenara bırakıp hemen yerden kalkmadan ona doğru ilerledi. Elleri zangır zangir titriyordu. Başını kaldırıp etrafına baktı önce. Henüz kimsenin gelmediğini görünce derin bir nefes aldı. Kendisi doktor değil miydi? Karın bölgesinde, bacağında ve kolundan kanlar akıyordu. Hemen yere aceleyle attığı ceketini kaptı ve karnına bastırdı. Akin in boynundaki kravatı çıkarıp bacağına sıkıca bağladı.
-Kahretsin. Ambulans!
O sırada otoparka doğru koşan grubu gördü ve panikle bağırdı
-Çabuk ambulansı arayın.
Etrafta toparlanan kişiler hemen ikilinin çevresini sardı
-Neler oldu böyle?
Ve bunun gibi bir sürü soru. Selin duyuyor ama cevap vermiyordu. Adamın nefesini kontrol etti
-çok yavaş..
O sırada biri koşarak yanlarına geldi
-Akın!
Sinan arkadaşını görünce asansör kapısından buraya nasıl koştuğunu anlamamıştı bile. Selin ise tanıdık birini görünce rahatladı.
-Sinan hocam
Sinan ise paniğe kapılmadan ambulans gelene kadar akını hayatta tutmaya çalışıyordu.
-Ellerini bastır Selin yaranın üstüne... Sakın bırakma önemli yer karın bölgemiz.
Selin başını salladı sadece. Üstü başı kan olmustu. O sırada otoparkın ucunda bir bağrış daha koptu.
-Güvenlik görevlisi vuruldu!!
Etraftan gelen seslerle Sinan ve selin bir an bakışı
-Selin burası sende sakın bırakma...
Son kez arkadaşına bakıp hızla diğer köşeye koştu. Selin ise elleri titremesi diye öyle hareketsiz ve sımsıkı biçimde ceketi bastiriyordu. Arada kulağını burnuna dayayıp kontrol ediyor ve bu esnada birilerinin yaralıya temasını engelliyordu.
-Sakın dokunmayın. Ben doktorum.
Sonra bir an adamın nefesini hissetmedi. Panik içinde ceketi tutan parmakları gevşedi. Adamın üstüne eğildi.
-Kalbi durdu...
Söylediği sözlerle etrafta derin bir sessizlik oldu. Herkes korku içinde bakıyordu onlara. Ve o an selin in elleri akın in kalbine doğru ilerledi....
- Ölmeyeceksin anladın mı?
Genç kadın hiç tanımadığı adama kalp masajı yaparken sinirle söyleniyordu. Her tarafı kan ve ter olmuştu. Doktorluk hayatında hiç bukadar zorlanmamıştı. Kalbi deli gibi çarpıyordu
-Beni bu vebal altında bırakma ne olur ölme...
Son cümlesi adeta yalvarır gibi çıkmıştı. Çevresinde doluşan insanlara aldırış etmiyordu bile. O sırada duyduğu ambulans sesiyle gülümsedi:
-Kurtulacaksın geldiler... kurtulacaksın
O sırada ellerinin altındaki kalbin hafifçe geri döndüğünü hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklı Dünyalar
General Fiction- Ölmeyeceksin anladın mı? Genç kadın hiç tanımadığı adama kalp masajı yaparken sinirle söyleniyordu. Her tarafı kan ve ter olmuştu. Doktorluk hayatında hiç bukadar zorlanmamıştı. Kalbi deli gibi çarpıyordu. -Beni bu vebal altında bırakma ne olur...