Sezen Aksu - Küçüğüm
Bu da kim böyle ve ne hakla bana emir verir. Hayatta en nefret ettiğim şeydi birinin bana emir cümlesi kurması.
" Bırak kızın kolunu dedim sağar mısın? "
" Sana sormayacağım ne yapıp yapmayacağımı "
Bu arada kız hala cırlıyodu.
" Bırak kolumu bırak bıraaakk"
" Ya insan gibi düzgünce özür dilersin ya da ben kolunu kırıp eline vereyim haa ne dersin."
"Ö ö öz ür özür dilerim " dedi ağlayarak .
" Bidaha böyle bir hareket yap bak o zaman neler oluyor."
Yukarı çıkmak için hareketlendiğim de birinin beni kolumdan tutmasıyla durdum. Arkama döndüğüm de yine o öfkeli bakışlarla karşılaştım. Etrafa baktığım da kimileri alayla bana gülerken diğerleri acır gibi bakıyorlardı. Bu kimdi ve bu hakkı nerden buluyordu.
" Ne istiyorsun ?"
" Sakın lafımı bir daha ikiletme arıza kız senin için hiç iyi olmaz."
" İstediğimi yaparım buna sen karışamazsın" dedim aynı şekilde.
Ne hakla bunları bana söylüyordu. Keşke babam şuan yanımda olsaydı. Bir kez daha yokluğunu hissetmiştim. O yaşasaydı bunları yasamayacaktım.
"Babam beni duyuyorsan üzülme kızın bunlarında üstesinden gelecek o kadına ihtiyacım olmayacak beni bırakan kadına ihtiyacım olmayacak."
"İlk günün olduğu için sana karışmıyorum ama ikincisi olduğu takdirde senin için hiç iyi olmayacak" dedi. Ve gözlerime alayla bakıp gitti.
Sinirlerim tepeme çıkmıştı. Bu kadar insanın önünde ağlayamazdım. Hemen orayı terk ettim. Merdivenlerden koşarak çıktım. Odaya girdiğim de hemen yorganın altına girip ağlamaya başladım.
Şarkıyı burada dinleyebilirsiniz.
"Allahım bana yardım et ne olur yardım et nasıl dayanacağım bu kadar acıya".
Ağlıyodum hıçkırarak o kimdi ve bana neden böyle davranmıştı. Peki onun gibi daha kaç kişiyle uğraşacaktım. Bunları düşünerek ve günün yorgunluğuyla uykuya daldım.
Sabah birinin cırlamasıyla uykudan uyanmıştım.
" Elif nasıl formamı ütülemezsin" diye bağırıyordu. Ve elif ona cevap bile vermiyordu. Anlaşılan bu Yarendi.
Hemen yattığım yerden kalkıp Elifin yanına gittim.
"Ne oluyor Elif niye bağırıyo bu sana".
Elif " önemli birşey yok ben hall ederim" dedi.
Yaren" vay vay yeni kızımız dünü unutmuş anlaşılan . Barışın dediklerini anlamadım herhalde.
Demek dünki çocuğun adı Barıştı.
"Unuttum diyelim ne yapacaksın Barışcığına beni mi şikayet edeceksin" dedim alayla.
Elif" tamam Asya önemli değil yaparım ben " dedi.
Elifin söylediği daha da sinirlendirmişti beni nasıl bu kadar küçük göstermişti.
Elifi ezmelerine izin vermeyecektim.
Büşra" bak arkadaşçığını dinle o senden daha akıllı kime saygı duyacağını daha iyi biliyor" dedi alayla.
Artık sabrım taşmıştı ve bu iki kızın artık hayal dünyasından çıkmaları gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARIZA
Dla nastolatkówküçük yaşta babasını kaybetmiş bir kızın daha fazla ne yaşayabilir ki diyeceginiz bir kitap