«Τελικά σε ποια μαγαζιά θέλεις να πάμε;» Ρωτάω την Δαναη όσο ήμαστε για φαγητό στο εμπορικό. Έχει τουλάχιστον μια ώρα που ήρθαμε και ο πρώτος σταθμός μας ήταν τα Domino's. Προφανώς και ήρθα για το φαγητό και όχι τόσο για τα ψώνια. Δεν μπορώ να πω πως δεν μου αρέσει να αγοράζω ρούχα, καλλυντικά, παπούτσια και αλλά κοριτσίστικα πράγματα, όμως προτιμώ να το κάνω μέσο των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Η αύρα μέσα στα μαγαζιά ή πίεση να δοκιμάσεις τα ρούχα και να μπαινοβγαίνεις στο δοκιμαστήριο για να σε δει η φίλη σου και να σου πει αν σου πάει είναι απλά πολύ άγχος για εμένα και προσπαθώ όσο γίνεται να απέχω.
«Θα πάμε σίγουρα στα PULL&BEAR, μετά σκέφτομαι να πάμε και στα Zara, πρέπει οπωσδήποτε να πάμε στα Victoria's Secret έχει προσφορά εσώρουχα και εσυ αγαπητή μου είσαι σε μεγάλη ανάγκη από καινούργια σεξυ εσώρουχα. Επίσης μπορούμε στο τέλος να πάμε στα Sephora άκουσα πως έχει και εκεί εκπτώσεις και σίγουρα χρειαζόμαστε και οι δυο καινούργια κραγιόν και highlighters.» Η Δαναη αραδιάζει τόσα πολλά ονόματα από μαγαζιά και εγώ και μόνο που τα ακούω έχω αρχίσει να αγχώνομαι ήδη.
«Είναι ανάγκη;» Είναι το μόνο που μπορώ να ξεστομισω.
«Ναι και μεγάλη μάλιστα.» Λέει έχοντας αποτυπωμένο στο πρόσωπο της ύφος νικήτριας.
Προς απάντηση της εγώ απλά ξεφυσιξα και πήρα μια μεγάλη δαγκωνιά από την πίτσα μαργαρίτα μου.
«Άντε τελείωνε σιγά σιγά πρέπει να ξεκινήσουμε πριν κλείσουν τα μαγαζιά!» Λέει ξανά η Δαναη και εγώ απλά την κοιτάω ειρωνικά.
«Θα αργήσουμε για το υπέροχο ταξίδι ομορφιάς;» Μου ξεφεύγει ένα γελακι στο τέλος και ξανά παίρνω τον λόγο. «Μήπως να πάρουμε το επόμενο λεωφορείο για να μην αγχώνεσαι;» Λέω ειρωνικά και πλέον έχουμε λυθεί στο γέλιο.
Αχ αυτή η κοπέλα. Αν δεν ήταν στο πλευρό μου θα ήμουν ακόμα πιο αντικοινωνική από ότι ήδη είμαι και αυτό απλά θα ήταν τρομαχτικο. Είναι το στήριγμα μου. Ενώ δεν κάνουμε πολλά χρόνια παρέα, σχεδόν δυο χρόνια για την ακρίβεια, έχουμε ένα μοναδικό δέσιμο.
«Λοιπόν μην καρφωθεις αλλά μπαντεψε ποιοι κάθονται δυο τραπέζια πίσω μας.» Λέει ενθουσιασμένα η Δαναη και εγώ πραγματικά αναρωτιέμαι ποιοι μπορεί να είναι για να ενθουσιάστηκε τόσο.
«Ποιοι;» Ρωτάω και πριν καλά καλά πάρω την απάντηση μου γυρνάω το κεφάλι μου εκατον ογδόντα μοίρες και αντικρίζω αυτό που θα έπρεπε να είχα φανταστεί. Ποσο αφελής μπορεί να είμαι;
YOU ARE READING
Your Madness
Teen FictionΚάποιες φορές το να είσαι ερωτευμένος με κάποιον και εκείνος να είναι ερωτευμένος μαζί σου δεν είναι αρκετό για να είστε μαζί αν ο μόνος που το γνωρίζει είναι οι εαυτοί σας. Πόσες ιστορίες μας λένε πως πρέπει να παλέψεις για έναν έρωτα γιατί μόνο τ...